Punktovi s prikolicama za iznajmljivanje mogu biti postavljeni bilo gdje, no najvažnije je da budu na mjestima koja jamče stalni protok kupaca i robe
Srijeda
12.06.2013
Poljska tvrtka Przyczepy Martin razvija mrežu servisa za najam prikolica. Za pokretanje posla potrebna je dobra lokacija i flota od osam prikolica.
 

Lokacije blizu građevinskih stovarišta, "uradi sam" supermarketa ili marketa za opremu i uređenje doma najbolja su mjesta za pokretanje servisa za najam prikolica. Taj adut je iskoristila poljska tvrtka Przyczepy Martin koja se bavi prodajom, iznajmljivanjem i servisiranjem teretnih prikolica maksimalne nosivosti do 3,5 tona.

-- Osim dobrog mjesta, za pokretanje posla i partnerskog sustava potrebno je precizirati i tehničke detalje oko implementacije informatičkog sustava koji će pratiti i olakšati proces iznajmljivanja -- kaže Marcin Połowczuk, koordinator projekta. -- Tražimo potencijalne partnere diljem zemlje koji bi otvorili servise u blizini marketa za opremu i uređenje doma - dodaje.

Tvrtka već sedam godina posluje na tržištu Poljske. Od 2010. surađuje s jednim od nacionalnih "uradi sam" lanaca i pokrenula je prvi servis za najam prikolica, a od 2012. aktivno traže partnere za proširenje svojih servisa, ali isključivo na tržištu Poljske.

-- Punktovi s prikolicama za iznajmljivanje mogu biti postavljeni bilo gdje, ali je poanta da budu na mjestima koja jamče stalni protok kupaca i robe -- kaže Marcin Połowczuk. -- Ljudi koji kupuju materijal za gradnju, popravak ili uređenje stanova ili kuća bit će vrlo zainteresirani za naše usluge.

-- Za sada imamo dva partnera, ali planiramo ove godine pokrenuti bar još šest partnerskih punktova. U svom vlasništvu imamo tri servisa -- objašnjava.

Da bi se priključio mreži, partner treba izdvojiti oko 11.500 eura (49.000 zlota), koje će uložiti za nabavu osam prikolica. To je dovoljno za početak poslovanja. Vremenom, kako se posao bude razvijao, partner će povećavati flotu na 12-14 prikolica.

Iako se prikolice iznajmljuju tijekom cijele godine, praksa pokazuje da posla ima najviše u jesen i proljeće. Ovi periodi su karakteristični po intezivnim radovima na i oko kuće, te i potrebe za ovom vrstom usluga rastu, i to je još jedna činjenica koju potencijalni partner ne treba zanemariti.


Popularno na forumu