Predanošću do franšize

Posebno sam ponosan što su se moj trud, predanost, upornost, rad i zalaganje isplatili - kaže Željko Buričić, primatelj Uniqa franšize.
Franšizne poslovnice Uniqa ima u Novom Sadu, Somboru i Beogradu, a u narednom periodu mreži će se priključiti novi primatelji.
Ponedjeljak
15.07.2013
Franšizna mreža Uniqa osiguranja u Srbiji proširena je još jednom agencijom u Beogradu. To je četvrta franšiza ove osiguravajuće kuće.
 

Željko Buričić, vlasnik agencije "Team Buričić", agencije koja je nedavno postala franšiza Uniqa osiguranja, s franšiznim konceptom poslovanja upoznao se još dok je radio u Austriji. Kad mu se ukazala prilika da u takvom sustavu radi u Srbiji, poslovnu priliku nije htio propusti. Ideja mu je, između ostalog, bila da, kako kaže, bogato internacionalno iskustvo i znanje podijeli s ljudima u Srbiji. - Posebno sam ponosan što su se moj trud, predanost, upornost, rad i zalaganje isplatili i što mi je ukazano povjerenje. Sada sam dio Uniqa osiguranja i imam priliku proširiti mrežu klijenata - kaže on.

Franz Weiler, predsjednik Izvršnog odbora Uniqa osiguranja u Srbiji, kaže da su plan poslovanja, dobra poduzetnička ideja, energija i upornost bili razlog zbog kojeg su odlučili da uđu u partnerstvo sa Željkom Buričićem. - Buričić je sam započeo razvoj mreže agenata i danas njegova mreža ima već 12 agenata. Kroz ovaj vid suradnje Uniqa želi dodatno motivirati i potaknuti poduzetničke vještine, kako kod naših zaposlenika, tako i kod ostalih građana, koje pozivamo da se prijave, jer možda baš oni postanu sljedeći ekskluzivni zastupnici naše tvrtke. Pružićemo apsolutnu potporu cjelokupnom poslovanju svim agencijama, kroz različite edukativne programe, financijsku i pravnu pomoć, kao i IT podršku - kazao je Weiler na otvaranju četvrte franšize.

Prva franšiza ove osiguravajuće kuće je otvorena u Novom Sadu, zatim u Somboru, a sada već posluju i dvije u Beogradu. Uniqa planira u narednom razdoblju otvoriti još nekoliko franšiza kako bi otvorila i nove kanale prodaje, povećala broj prodajnih mjesta i postigla veću pokrivenost tržišta u Srbiji.