Miris iskustva
U Čakovcu se već skoro četiri godine proizvode luksuzni parfemi pod brandom Experience. Vlasnici tvrtke Essentia razvijaju razne kanale prodaje, ali su vrlo brzo po pokretanju posla počeli i sa širenjem kroz franšizu. Tomislav Vrbanec, vlasnik tvrtke i predsjednik uprave tvrtke Essentia, kaže da primatelj njihove franšize može postati svaka pravna tvrtka koja bi imala ozbiljan pristup tržištu.
- Kao što znamo, franšize su osmišljene kako bi primatelji i davatelji franšize podijelili rizik poslovanja, a sve s ciljem pružanja kvalitetne usluge potencijalnim kupcima i ostvarivanja zarade. Ukoliko netko želi postati primatelj franšize marke Experience, nisu potrebne financijske investicije. Početna količina robe se dobiva s odloženim rokovima plaćanja, a na franšizoprimcu je da, uz dobar poslovni plan i strateški pristup na tržištu, plasira robu. Pošto pored otvaranja vlastitih trgovina postoji poprilično kanala prodaje, svaki primatelj franšize prolazi detaljnu edukaciju kako bi bio upoznat sa svime prije nego krene u posao - objašnjava Vrbanec.
Prva franšizna trgovina ovog branda otvorena je u Čakovcu. Isti primatelj franšize upravo otvara vrata trgovine u Varaždinu. U ostalim dijelovima Hrvatske još uvijek ne postoje franšize, ali postoje generalni zastupnici za pojedine regije, koji, kroz ostale kanale prodaje, plasiraju robu na tržište.
Vrbanec ponovno naglašava da im nije važno koliko franšiznih trgovina imaju, jer postoji i niz drugih prodajnih kanala. Neki od njih su, kako kaže, s početka pokretanja možda i povoljniji. Ipak, bili bi zadovoljni kada bi pronašli kvalitetne primatelje master franšize za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Bosnu i Hercegovinu.
Da bi netko pravno lice postalo primatelj franšize, treba imati dobro razrađen poslovni plan i ideju kako će plasirati proizvode na tržište. Pored toga, treba da poznaje tržište na kojem će biti prisutan, kao i mentalitet i navike potencijalnih kupaca. Primatelj mora biti spreman na rad i imati volju za postizanjem poslovnog uspjeha.
Prema navodima na internetskoj stranici tvrtke, pomenuti parfemi se po kvaliteti znatno razlikuju od toaletnih i parfemskih voda, jer sadrže 25 posto esencijalnih ulja. U "mirišljavim vodama" je taj postotak pak daleko niži, do 18 posto.
Trenutno, parfemi Experience se mogu kupiti u Njemačkoj, Švicarskoj, Austriji, Sloveniji, Srbiji, Mađarskoj, Indoneziji. Planovi rukovodilaca su vrlo ambiciozni - žele postati jedna od vodećih tvrtki u svijetu koja se bavi proizvodnjom parfema i ostale kozmetike.
pročitajte članke
Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Botox, fogyókúra és bőr töltőanyagok vásárlása Magyarországon Kapcsolat +4915213457302
Botox, fogyókúra és bőrtöltőanyagok vásárlása Kapcsolat +4915213457302 Növelje önbizalmát a Botox, a fogyás és a dermális töltőanyagok segítségével. Vegye...
Primjenjuje se ponuda kredita od 3%.
Nisam mogao vjerovati u internetski zajam dok ga nisam potvrdio i bio sam vrlo sretan kada sam ga dobio od gospodina Paula, svi vi koji trebate zajam trebali biste se obratiti...
Primjenjuje se ponuda kredita od 3%.
Nisam mogao vjerovati u internetski zajam dok ga nisam potvrdio i bio sam vrlo sretan kada sam ga dobio od gospodina Paula, svi vi koji trebate zajam trebali biste se obratiti...
Primjenjuje se ponuda kredita od 3%.
Nisam mogao vjerovati u internetski zajam dok ga nisam potvrdio i bio sam vrlo sretan kada sam ga dobio od gospodina Paula, svi vi koji trebate zajam trebali biste se obratiti...
Primjenjuje se ponuda kredita od 3%.
WESTLAKE loans saved me from the dishonest and malicious people who excel in extorting money. they kindly granted me a loan of €50,000 over a period of 10 years, that is, a...
Primjenjuje se ponuda kredita od 3%.
WESTLAKE loans saved me from the dishonest and malicious people who excel in extorting money. they kindly granted me a loan of €50,000 over a period of 10 years, that is, a...
Čista esencija
WESTLAKE loans saved me from the dishonest and malicious people who excel in extorting money. they kindly granted me a loan of €50,000 over a period of 10 years, that is, a...
Čista esencija
WESTLAKE loans saved me from the dishonest and malicious people who excel in extorting money. they kindly granted me a loan of €50,000 over a period of 10 years, that is, a...