Kvaliteta proizvoda kao snaga sustava

Vodeća američka tvrtka za proizvodnju poliuretanskih zaštitinih premaza LINE-X najavila je kupnju American Aftermarket Groupa (AAG), dobavljača rezervnih dijelova i dodatne opreme za sve vrste vozila. Tako će i partneri koji rade u LINE-X sustavu, pored zaštitnih premaza za materijale, od sada svojim klijentima moći ponuditi mnogo širu, kompletniju paletu proizvoda i usluga.
- LINE-X je dokazao da je inovativna tvrtka koja je spremna odgovoriti na potrebe svojih klijenata, nudeći različite usluge za motorna vozila. Uvođenje novih proizvoda, poput rezervnih dijelova i dodatne opreme, povećava samu vrijednost LINE-X partnerske mreže - izjavio je Kevin Heronimus, izvršni direktor tvrtke LINE-X. - Novo partnerstvo sa American Aftermarket Groupom dat će priliku našim partnerima i njihovim klijentima lakše doći do vrhunskih proizvoda, te nije nerealno očekivati da LINE-X postane izbor br.1 za klijente koji drže do personalizirane usluge i kvalitetnih proizvoda - dodaje Heronimus.
Tvrtka LINE-X je, inače, poznata po svojim poliuretanskim premazima za zaštitu materijala. Zbog specifičnih kemijskih i fizičkih svojstava LINE-X premazi su našli široku primjenu u vojnom i civilnom sektoru.
U automobilskoj industriji se koriste za zaštitu utovarnog prostora, branika i svih površina koje trpe neku vrstu trošenja. U vojnoj industriji, da ojačaju oklopne površine vozila, pošto mogu spriječiti rasprskavanje materijala u slučaju eksplozije, tj. tlaka od 453kg/m2; u teškoj industriji se koriste u rudnicima za zaštitu mehanizacije i alata; u poljoprivredi, za zaštitu silosa, spremnika za hranu, cisterni za vodu. Pored toga što djelotvorno i brzo štiti od korozije, abrazija, habanja, LINE-X premazi su visoko otporni na klimatske utjecaje, te na sve poznate kiseline, baze, otapala i vatru, što višestruko povećava vijek trajanja materijala.
LINE-X, pri tom, ima certifikat koji jamči da je potpuno siguran u kontaktu s hranom i pitkom vodom, i samim tim, može se nanositi na sve vrste materijala (metal, beton, ciglu, drvo, azbest). Sve što je potrebno u tom slučaju je posebna oprema - uređaj za raspršivanje premaza pod visokim tlakom, koju LINE-X dobavlja preko svog partnera - tvrtke Graco.
Zahvaljujući razvijenoj mreži distribucije i partnerskih sustava, tvrtka je dosad uspostavila više od 500 poslovnica u više od 48 zemalja svijeta. Ove godine, mreži su se pridružili partneri iz Njemačke, Rusije, Cipra i Južnoafričke Republike.
LINE-X aktivno traži partnere i na tržištima jugoistočne Europe - u Hrvatskoj i Srbiji.
Svojim partnerima tvrtka će osigurati stručnu i tehničku podršku, pomoć pri kupnji specijalne opreme, potporu u marketingu i promociji. LINE-X ne traži nikakve franšizne naknade, a dobit ostvaruje od prodaje tehničke opreme i materijala za premaze. Partner, pak, treba osigurati poslovni prostor od najmanje 100 četvornih metara i početni kapital od 47.000 dolara za pokretanje posla. - Poduzetnici koji su zainteresirani postati partneri tvrtke LINE-X samo trebaju imati želju raditi i razvijati naš brand - kažu u tvrtki.
O kvaliteti, ali i o popularnosti LINE-X premaza, svjedoči i jedan neobičan, ali sve prisutniji trend, koji je posebno izražen u Americi. Naime, vlasnici vozila se sve češće, osim uobičajene zaštite utovarnog dijela ili branika, odlučuju poliuretanskim premazom prekriti cijelo vozilo. Ako nije neobično vidjeti jeep ili robusno terensko vozilo u ovom izdanju, Camaro ili Porsche "u novom ruhu" je već interesantna pojava. "Gruba vanjština" koja se dobiva nanošenjem LINE-X premaza, ne samo što povećava otpornost osnovnog materijala, već vlasniku vozila jamči veliki broj zainteresiranih pogleda.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.