Kvaliteta proizvoda kao snaga sustava
Vodeća američka tvrtka za proizvodnju poliuretanskih zaštitinih premaza LINE-X najavila je kupnju American Aftermarket Groupa (AAG), dobavljača rezervnih dijelova i dodatne opreme za sve vrste vozila. Tako će i partneri koji rade u LINE-X sustavu, pored zaštitnih premaza za materijale, od sada svojim klijentima moći ponuditi mnogo širu, kompletniju paletu proizvoda i usluga.
- LINE-X je dokazao da je inovativna tvrtka koja je spremna odgovoriti na potrebe svojih klijenata, nudeći različite usluge za motorna vozila. Uvođenje novih proizvoda, poput rezervnih dijelova i dodatne opreme, povećava samu vrijednost LINE-X partnerske mreže - izjavio je Kevin Heronimus, izvršni direktor tvrtke LINE-X. - Novo partnerstvo sa American Aftermarket Groupom dat će priliku našim partnerima i njihovim klijentima lakše doći do vrhunskih proizvoda, te nije nerealno očekivati da LINE-X postane izbor br.1 za klijente koji drže do personalizirane usluge i kvalitetnih proizvoda - dodaje Heronimus.
Tvrtka LINE-X je, inače, poznata po svojim poliuretanskim premazima za zaštitu materijala. Zbog specifičnih kemijskih i fizičkih svojstava LINE-X premazi su našli široku primjenu u vojnom i civilnom sektoru.
U automobilskoj industriji se koriste za zaštitu utovarnog prostora, branika i svih površina koje trpe neku vrstu trošenja. U vojnoj industriji, da ojačaju oklopne površine vozila, pošto mogu spriječiti rasprskavanje materijala u slučaju eksplozije, tj. tlaka od 453kg/m2; u teškoj industriji se koriste u rudnicima za zaštitu mehanizacije i alata; u poljoprivredi, za zaštitu silosa, spremnika za hranu, cisterni za vodu. Pored toga što djelotvorno i brzo štiti od korozije, abrazija, habanja, LINE-X premazi su visoko otporni na klimatske utjecaje, te na sve poznate kiseline, baze, otapala i vatru, što višestruko povećava vijek trajanja materijala.
LINE-X, pri tom, ima certifikat koji jamči da je potpuno siguran u kontaktu s hranom i pitkom vodom, i samim tim, može se nanositi na sve vrste materijala (metal, beton, ciglu, drvo, azbest). Sve što je potrebno u tom slučaju je posebna oprema - uređaj za raspršivanje premaza pod visokim tlakom, koju LINE-X dobavlja preko svog partnera - tvrtke Graco.
Zahvaljujući razvijenoj mreži distribucije i partnerskih sustava, tvrtka je dosad uspostavila više od 500 poslovnica u više od 48 zemalja svijeta. Ove godine, mreži su se pridružili partneri iz Njemačke, Rusije, Cipra i Južnoafričke Republike.
LINE-X aktivno traži partnere i na tržištima jugoistočne Europe - u Hrvatskoj i Srbiji.
Svojim partnerima tvrtka će osigurati stručnu i tehničku podršku, pomoć pri kupnji specijalne opreme, potporu u marketingu i promociji. LINE-X ne traži nikakve franšizne naknade, a dobit ostvaruje od prodaje tehničke opreme i materijala za premaze. Partner, pak, treba osigurati poslovni prostor od najmanje 100 četvornih metara i početni kapital od 47.000 dolara za pokretanje posla. - Poduzetnici koji su zainteresirani postati partneri tvrtke LINE-X samo trebaju imati želju raditi i razvijati naš brand - kažu u tvrtki.
O kvaliteti, ali i o popularnosti LINE-X premaza, svjedoči i jedan neobičan, ali sve prisutniji trend, koji je posebno izražen u Americi. Naime, vlasnici vozila se sve češće, osim uobičajene zaštite utovarnog dijela ili branika, odlučuju poliuretanskim premazom prekriti cijelo vozilo. Ako nije neobično vidjeti jeep ili robusno terensko vozilo u ovom izdanju, Camaro ili Porsche "u novom ruhu" je već interesantna pojava. "Gruba vanjština" koja se dobiva nanošenjem LINE-X premaza, ne samo što povećava otpornost osnovnog materijala, već vlasniku vozila jamči veliki broj zainteresiranih pogleda.
pročitajte članke
Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.