Talas molova (konačno) plavi regiju

Novi City Colosseum centar bi, po najavama investitora, trebao biti otvoren krajem veljače sljedeće godine. Samo u krugu od 40 kilometara oko Slavonskog Broda živi skoro pola milijuna potencijalnih potrošača. Ukoliko se krug prošiti - što i te kako ima smisla imajući u vidu navike potrošača, koji sve češće prelaze i granice u potrazi za povoljnijom kupnjom - daleko više, što mol čini primamljivim za mnoge maloprodajne brandove. Najznačajniji zakupci u City Colosseum-u, kako je dosad najavljeno, su modni lanci H&M, C&A i New Yorker, lanac s tehničkom robom Expert te Plodine koje će otvoriti hipermarket.
Pored trgovinskih objekata u novom centru će se nalaziti u zabavni sadržaji, prvi multipleks kino u regiji s četiri dvorane te ugostiteljska ponuda. Tržni centar će imati ukupno 1029 parkirnih mjesta.
Neposredno da centra planiran je i McDonalds, koga zasad nemau Slavonskom Brodu!
Projekt trgovačkog centra dizajnirao je arhitektonski studio iz Beča, koji je u Hrvatskoj već projektirao Phonix park ali i nekoliko molova u Austriji.Jedan od glavnih investitora je austrijska tvrtka Krammer & Wagner nekretnine (doo) koja već posjeduje šoping centre i u Austriji. U Hrvatskoj grade još jedan trgovački centar - u Varaždinu, koji bi također trebao biti otvoren 2013. godine. U Srbiji, na beogradskoj općini Voždovac, ubrzano završavaju Stadion shopping centar. Krajem sljedeće godine u planu je i otvaranje tržnog centra Promenada u Bukureštu.
U svakom slučaju, kupci ali poduzetnici regije imaju razloga za zadovoljstvo: ponuda raste, ali i mogućnosti za regionalne poduzetnike - iskustvo pokazuje da veće prisustvo poznatih brendova ne samo da raduje kupce boljim cijenama, već stimulira i razvoj lokalnog poduzetništva.
pročitajte članke

Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sunčica Kos diplomirala je pravo, ali su je životne okolnosti odvele u poduzetništvo. Prije dvije godine uzela je franšizu "Kuće zelenog čaja" i otvorila trgovinu čajeva u Osijeku.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.