Šansa u Varšavi
Onaj tko razmišlja pokrenuti vlastiti posao, može birati između dvije mogućnosti - graditi posao od nule ili preuzeti provjeren poslovni koncept. Oni koji se odluče za drugu opciju, tj. koji svoju poslovnu priliku traže u kupnji franšize, trebaju imati i mogućnost da se bolje upoznaju sa sustavima koji već posluju na tržištu. Najbolja prilika za to su sajmovi franšiza - gdje će se franšizni sustavi potruditi da na najbolji način predstave svoje poslovne koncepte zainteresiranim i potencijalnim primateljima franšize.
Najveći Sajam franšiza u središnjoj i istočnoj Europi održava se u prijestonici Poljske. Prema dostupnim podacima, 11. Sajam franšiza u Varšavi će privući više od 120 izlagača i više od 7.000 potencijalnih primatelja franšize i investitora. Ove godine, sajam će trajati od 17. do 19. listopada, a u okviru " zemlje u fokusu " predstavit će se franšizni sustavi iz Češke.
Jedan od najvećih prednosti sajma franšiza je to što posjetitelj dobiva mogućnost neposredno stupiti u kontakt s davateljima franšiza, ali i što ima mogućnost odmah usporediti poslovne koncepte koji se nude. Izlagači koji nastupaju na sajmu u Varšavi kažu da je svake godine sve manje "slučajnih prolaznika" i pasivnih promatrača - kako raste informiranost o franšizingu, prirodno raste i interes za ovu vrstu poslovanja.
- Tijekom Sajma franšiza 2012. upoznala sam neusporedivo više poduzetnika koji su bili zainteresirani za naš projekt franšiznih hotela, nego što se to desilo na sajmovima turizma i hotelijerstva. Potencijalni primatelji franšize su bili dobro upućeni u ovaj vid poslovanja, tako da ih nismo morali učiti što je to franšiza i što ona podrazumijeva - kaže Małgorzata Morek, voditeljica zadužena za razvoj franšizne mreže hotela Orbis.
Popis predstavljenih franšiznih sustava iz godine u godinu raste. Uz stalne goste, poput McDonald'sa, BZ WBK-a i Delikatesy Centruma, na ovogodišnjem sajmu u Varšavi će se pojaviti i tvrtke koje žele privući nove partnere u postojeću mrežu (ljekarne, škole stranih jezika), ali i predstavnici stranih sustava koji tek ulaze na tržište Poljske (Maple Bear Global Schools).
U okviru sajma se održava i forum o franšizingu za sve koji bi da se bolje upoznaju s ovim vidom poslovanja. Stručnjaci će sudionike posavjetovati kako odabrati pravu poslovnu ideju, ali i kako provjeriti što davatelj franšize zapravo nudi.
Više informacija o Sajmu franšiza 2013. u Varšavi možete pronaći ovdje.
pročitajte članke
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Da, ravnoteža je važna. Jednostavne zagonetke brzo se riješavaju i, ako ih objavite, ljudi će biti dosadno. Tehnički složene zagonetke ne bi trebale biti previše...