Sajam franšiza u Varšavi svake godine privuče više od 100 izlagača i više tisuća potencijalnih primatelja franšize i investitora.
Petak
20.09.2013
Najveći Sajam franšiza u središnjoj i istočnoj Europi održava se u Varšavi. Ove godine, sajam će trajati od 17. do 19. listopada.
 

Onaj tko razmišlja pokrenuti vlastiti posao, može birati između dvije mogućnosti - graditi posao od nule ili preuzeti provjeren poslovni koncept. Oni koji se odluče za drugu opciju, tj. koji svoju poslovnu priliku traže u kupnji franšize, trebaju imati i mogućnost da se bolje upoznaju sa sustavima koji već posluju na tržištu. Najbolja prilika za to su sajmovi franšiza - gdje će se franšizni sustavi potruditi da na najbolji način predstave svoje poslovne koncepte zainteresiranim i potencijalnim primateljima franšize.

Najveći Sajam franšiza u središnjoj i istočnoj Europi održava se u prijestonici Poljske. Prema dostupnim podacima, 11. Sajam franšiza u Varšavi će privući više od 120 izlagača i više od 7.000 potencijalnih primatelja franšize i investitora. Ove godine, sajam će trajati od 17. do 19. listopada, a u okviru " zemlje u fokusu " predstavit će se franšizni sustavi iz Češke.

Jedan od najvećih prednosti sajma franšiza je to što posjetitelj dobiva mogućnost neposredno stupiti u kontakt s davateljima franšiza, ali i što ima mogućnost odmah usporediti poslovne koncepte koji se nude. Izlagači koji nastupaju na sajmu u Varšavi kažu da je svake godine sve manje "slučajnih prolaznika" i pasivnih promatrača - kako raste informiranost o franšizingu, prirodno raste i interes za ovu vrstu poslovanja.

- Tijekom Sajma franšiza 2012. upoznala sam neusporedivo više poduzetnika koji su bili zainteresirani za naš projekt franšiznih hotela, nego što se to desilo na sajmovima turizma i hotelijerstva. Potencijalni primatelji franšize su bili dobro upućeni u ovaj vid poslovanja, tako da ih nismo morali učiti što je to franšiza i što ona podrazumijeva - kaže Małgorzata Morek, voditeljica zadužena za razvoj franšizne mreže hotela Orbis.

Popis predstavljenih franšiznih sustava iz godine u godinu raste. Uz stalne goste, poput McDonald'sa, BZ WBK-a i Delikatesy Centruma, na ovogodišnjem sajmu u Varšavi će se pojaviti i tvrtke koje žele privući nove partnere u postojeću mrežu (ljekarne, škole stranih jezika), ali i predstavnici stranih sustava koji tek ulaze na tržište Poljske (Maple Bear Global Schools).

U okviru sajma se održava i forum o franšizingu za sve koji bi da se bolje upoznaju s ovim vidom poslovanja. Stručnjaci će sudionike posavjetovati kako odabrati pravu poslovnu ideju, ali i kako provjeriti što davatelj franšize zapravo nudi.

Više informacija o Sajmu franšiza 2013. u Varšavi možete pronaći ovdje.