Nova franšiza za Simpo
Novi franšizni salon srbijanske tvornice namještaja Simpo iz Vranja otvoren je 14. listopada u Požarevcu, u okviru poslovno-trgovinskog centra Enel. Time je Simpo obogatio ponudu ovog centra, a kupcima iz tog dijela Srbje ponudio širok asortiman namješaja i povoljnije uvjete za opremanje interijera, navode u tvrtki.
Simpo, inače, maloprodajnu mrežu u svom vlasništvu razvija kroz četiri formata (S, M, L i XL). Prema ovoj kategorizaciji, koja uzima u obzir veličinu prodajnog prostora i asortimana, franšizni salon u Požarevcu, zapravo, spada u jedan od većih - budući da se prostire na površini od 800 četvornih metara i da ima skladišni prostor od 400 kvadrata.
Salon u Požarevcu je šesta franšiza tvrtke iz Vranja. Simpo je prvu franšizu dao 2006. godine, a dosad su franšizni saloni pod brandom Simpo otvoreni u Novom Sadu, Negotinu, Sopotu, Leskovcu i Valjevu.
- Planiramo i u narednom periodu bazirati širenje maloprodajne mreže na franšiznom modelu - kaže Nenad Baletić direktor prodaje Simpa za tržište Srbije. Primatelj Simpove franšize u Požarevcu je tvrtka Kristef d.o.o.
Tvrtka Simpo je osnovana davne 1963. godine. Danas je ne samo proizvođač, već i regionalni trgovac namještajem i pratećom opremom. Maloprodajnu mrežu čini više od 60 robnih kuća i prodajnih salona koji posluju u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Bosni i Hercegovini - od kojih je najveći dio u vlasništvu tvrtke, dio je u sustavu multibrand trgovina, te šest posluje kroz frašizu. Pored toga, Simpo kao proizvođač namještaja plasira svoje proizvode na tržišta više od 30 zemlja u svijetu, a među kupcima ima i neka od najprestižnijih i najpoznatijih imena svjetske industrije namještaja (IKEA, Roche Bobois, Kika, Crozatier, Grancasa...).
pročitajte članke
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.