Nova franšiza za Simpo

Novi franšizni salon srbijanske tvornice namještaja Simpo iz Vranja otvoren je 14. listopada u Požarevcu, u okviru poslovno-trgovinskog centra Enel. Time je Simpo obogatio ponudu ovog centra, a kupcima iz tog dijela Srbje ponudio širok asortiman namješaja i povoljnije uvjete za opremanje interijera, navode u tvrtki.
Simpo, inače, maloprodajnu mrežu u svom vlasništvu razvija kroz četiri formata (S, M, L i XL). Prema ovoj kategorizaciji, koja uzima u obzir veličinu prodajnog prostora i asortimana, franšizni salon u Požarevcu, zapravo, spada u jedan od većih - budući da se prostire na površini od 800 četvornih metara i da ima skladišni prostor od 400 kvadrata.
Salon u Požarevcu je šesta franšiza tvrtke iz Vranja. Simpo je prvu franšizu dao 2006. godine, a dosad su franšizni saloni pod brandom Simpo otvoreni u Novom Sadu, Negotinu, Sopotu, Leskovcu i Valjevu.
- Planiramo i u narednom periodu bazirati širenje maloprodajne mreže na franšiznom modelu - kaže Nenad Baletić direktor prodaje Simpa za tržište Srbije. Primatelj Simpove franšize u Požarevcu je tvrtka Kristef d.o.o.
Tvrtka Simpo je osnovana davne 1963. godine. Danas je ne samo proizvođač, već i regionalni trgovac namještajem i pratećom opremom. Maloprodajnu mrežu čini više od 60 robnih kuća i prodajnih salona koji posluju u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Bosni i Hercegovini - od kojih je najveći dio u vlasništvu tvrtke, dio je u sustavu multibrand trgovina, te šest posluje kroz frašizu. Pored toga, Simpo kao proizvođač namještaja plasira svoje proizvode na tržišta više od 30 zemlja u svijetu, a među kupcima ima i neka od najprestižnijih i najpoznatijih imena svjetske industrije namještaja (IKEA, Roche Bobois, Kika, Crozatier, Grancasa...).
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se