Luksuz bez konkurenta
Miloš Nešić
Tvrtka Mini Studio Publishing Group je prošle godine osnovala joint venture tvrtku u Češkoj. Tako je u listopadu 2012. na tom tržištu "zaživio" Luxuspraha.cz, specijalizirani portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom. Tvrtka je time proširila portfelj svog Luxury Groupa, a partner u poslu i, ujedno, voditelj ureda u Pragu postao je Miloš Nešić, po zvanju fotograf.
Nešić je u Pragu završio Filmsku akademiju, Odjel za fotografiju. Posljednjih deset godina radio je kao reklamni fotograf. Budući da su mu klijenti bile banke, osiguravajuća društva, modne kuće, mobilni operateri i luksuzni časopisi, svoje iskustvo je znao dobro iskoristiti za novi poslovni izazov.
Najveći dio dnevnog sadržaja koji se objavljuje na portalu Luxuspraha.cz osigurava centrala u Beogradu, kao i kompletan set up internetske stranice, strategiju i taktiku poslovanja. - Posao ureda u Pragu je da pozicionira stranicu Luxuspraha.cz sukladno standardima Luxury Groupa. Osim provedbe globalnog sadržaja, naš posao je, također, osigurati kvalitetan lokalni sadržaj. Posao koji obavlja ured u Pragu je istraživanje tržišta, uspostavljanje veza i kontaktiranje potencijalnih klijenata, odnosno, oglašivača - kaže Nešić.
Potencijal češkog tržišta je, prema njegovim riječima, jako veliki. Tome u prilog govori i podatak da je na internet oglašavanje prošle godine potrošeno 291 milijun eura. Rast tržišta u toj godini iznosio je 24 posto. - Što se tiče podatka o proračunu za oglašavanje luksuznih brendova, nema preciznih informacija, ali bez obzira na to, svi luksuzni brendovi koji se oglašavaju na globalnoj razini, postoje i u Češkoj - kaže on.
Budući da su portal pokrenuli prije godinu dana, postignutim rezultatima su više nego zadovoljni. - Prije samog početka poslovanja imali smo određenu predstavu i očekivanja kako će sve izgledati u praksi, a kada smo počeli sa radom, naišli smo na jako pozitivne reakcije kod ljudi koji su u istoj sferi poslovanja. Potencijalni klijenti su pozitivno iznenađeni postojanjem ovakvog portala. Za čitatelje je Luxuspraha.cz medij u kojem mogu pronaći sve informacije o luksuznim trendovima, kako u Češkoj, tako i u svijetu - ističe Nešić.
On kaže da pravu konkurenciju gotovo da nemaju. - Za jako kratak period rada pozicionirali smo se kao lideri na tržištu u ovom segmentu - kaže on.
U Češkoj, kako kaže, postoji zdravo poslovno okruženje. Mala i srednja poduzeća imaju podršku države, a poticaj im se pruža i kroz razne europske fondove koji pomažu i početnicima u poslu. - Mi smo se, ipak, odlučili da poslovanje naše tvrtke isključivo razvijamo iz vlastitog kapitala - kaže on.
Pored ove joint venture tvrtke, Mini Studio Publishing Group ima franšize luksuznih portala i u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bangladešu i Kini.
pročitajte članke
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Šansa u grupnoj kupovini
Jesu li makar isporučili dječja kolica?
Šansa u grupnoj kupovini
Nažalost, Item Studio je propao. Uzeo novce od klijenata te zatvorio poslovanje. Čini se da je to bila jedna od onih tvrtki "Uzmi novac i zatvori" u vlasništvu Pola Popovića.
Prva računovodstvena franšiza
...Sve pohvale za ideju...Kao racunovodja, kao kreator edu sajta, nadam se da postoji prostor i za saradnju... S postovanjem, Radmila Cvetkovic, dipl.ecc
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...