Kako do ideja za pokretanje posla?

Mjesta na kojima se mogu pronaći inspiracija ili ideje za pokretanje samostalnog posla – ima mnogo. U posljednje vrijeme, zainteresirani najčešće traže informacije na internetu, gdje postoji veliki broj stranica koje, između ostalog, prate i tržište franšiza. Međutim, ono što se može naći uglavnom su vrlo kratki opisi i šture informacije, te je ponekad teško razumjeti što tvrtke nude u franšiznom paketu, koje uvjete potencijalni primatelji franšize trebaju ispuniti, ili kakvu potporu mogu očekivati od sustava u budućnosti. Među stranicama koje nude ideje za pokretanje posla nalazi se i portal Franchising.hr, jedinstvena platforma za franšizne sustave koji bi željeli predstaviti svoje dokazane poslovne modele.
Svakog mjeseca, portal Franchising.hr posjeti oko 10.000 jedinstvenih posjetitelja. Najveći broj njih privuče Katalog franšiza, gdje se mogu pronaći konkretne ideje za pokretanje posla. Broj brandova u Katalogu mijenja se iz dana u dan, budući da raste broj tvrtki koje se odlučuju predstaviti i približiti svoje koncepte preko Kataloga franšiza. Što ih navodi na to?
– Razlozi su brojni. Prije svega, Franchising portali jedini su u ovoj regiji koji su u potpunosti posvećeni oblasti franšizinga. Pored toga što pišemo o franšiznim sustavima, svakodnevno objavljujemo vijesti i najnovije informacije iz svijeta franšiza. To uključuje i razgovore s predstavnicima franšiznih sustava, koji će objasniti kako se posao razvija, ali i s primateljima franšize, koji će otvoreno pričati o svom odnosu i suradnji s tvrtkom koja daje franšizu. Mi smo, praktično, jedino pravo mjesto za sve one koje zanima franšizing, odnosno, ideja započinjanja vlastitog biznisa. Time je naš Katalog idealno mjesto i za predstavljanje franšiznih sustava zainteresiranim kandidatima, te se franšizni i partnerski sustavi u sve većem broju i kod nas odlučuju za ovakav vid oglašavanja. Baš kao što je to praksa i slučaj u razvijenijm zemljama. Primjera radi, u Češkoj na našim se portalima godišnje oglasi 120 sustava, u Poljskoj više od 400. Kako je to praksa koja funkcionira godinama, jasno je koliko je ovaj jednostavan i pristupačan alat, zapravo, vrlo učinkovit! Katalog je mjesto na kojem se sam sustav predstavlja kandidatima osnovnim informacijama o sustavu, načinima kontakta, potrebnim uvjetima te mjesto na kojem se odmah vidi i mnogo, mnogo više o samom sustavu – kroz naše redakcijske tekstove, kao i komentare čitatelja na Forumu – objašnjava Igor Bogojević, direktor tvrtke Profit franchise services, izdavač portala Franchising.hr.
Katalog franšiza vrlo je jednostavan i pregledan alat koji posjetiteljima pomaže pronaći franšizni koncept koji bi mogli razviti kao vlastiti biznis. Potencijalni primatelji franšize također mogu birati između različitih branši i modela suradnje, kao što mogu usporediti sustave koji posluju u istoj branši.
Svaka od prezentacija franšiznog sustava sadrži detaljne informacije o tome čime se tvrtka bavi, je li usmjerena na trgovinu ili uslužnu djelatnost. Prezentacija daje precizne informacije i o profilu potencijalnog primatelja franšize, uvjetima suradnje i zahtjevima koje zainteresirani treba ispuniti prije nego postane dio sustava. Dodatno, prezentacije su povezane s arhivom članaka o tvrtki koji su objavljivani na portalima, što zainteresiranim poduzetnicima omogućuje videti kako su se sustav i franšizna mreža razvijali kroz vrijeme.
pročitajte članke

Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Slavica Bakiš, nakon godinu dana poslovanja kao primatelj franšize Body Creator, kaže da se u njenom poslu tope jedino kilogrami, a zarada postupno i sigurno raste.
Hrvatska tvrtka Body Creator prilagodila je svoj koncept krizi i ponudila tržištu manje formate: corner i compact franšize.
Ove godine, tvrtka Body Creator je predstavila novi koncept centra za zdravo mršavljenje i otvorila još jednu franšiznu poslovnicu u Hrvatskoj.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.