Sajam franšiza u Varšavi

Poljska konzultantska kuća Profit system organizirala je deseti put sajam franšiza središnje i istočne Europe. Manifestaciji koja se održala u Plati kulture u Varšavi od 18. do 20. listopada prisustvovalo je oko 100 franšiza iz 15 privrednih grana, a sajam je posjetilo oko 6.000 ljudi.
Na sajmu franšiza prisustvovale su tvrtke koje već posluju u Poljskoj poput McDonald 'i Telepizza, ali i tvrtke koje žele svoju mrežu proširiti na to tržište - poput Yogen Fruz. Iz sektora gastronomije nazočili su: Biesiadowo, Fabryka Pizza, Mac Jack, Kabuba; financijski sektor predstavljali su: Meritum Bank, Impero Finanse; obrazovanje: RoboCAMP, trgovinu: Carrefour, Intermarche, Simply Market; kozmetiku: Diva, Parfum Bar ...
Monika Dabrovski (Monika Dabrowski), menadžer McDonald 'franšize u Poljskoj kaže da svake godine sudjeluju na ovoj manifestaciji.
- Na ovaj način održavamo odnose sa zainteresiranim investitorima i ovdje možemo pronaći partnere za otvaranje novih restorana. Dešava se da upoznamo osobe koje u početku ne ispunjavaju naše kriterije, ali se kroz vrijeme - a posebno i kroz ovakve manifestacija - pripreme i sada su spremni otvoriti naš restoran - kaže Dabrovski.
Tomas Markovski (Tomasz Markowski), jedan od posjetitelja sajma kaže da poznaje osobu koja je pokrenula franšizni biznis, ali je nakon nekoliko mjeseci bankrotirala samo zato što nije imala dovoljno informacija o samom biznisu.
- Došao smo ovdje jer želim izbjeći takvu pogrešku, i osobno postavim neka pitanja davateljima franšiza, a želim i da vidim i usporedim franšize koje se nude - kaže Tomas.
Iako su mnoge modne kompanije osjetile posljedice ekonomske krize, tvrtka Gatta koja proizvodi čarape izgleda da nije mnogo pogođena.
Lukaš Kinderman (Lukasz Kinderman), predstavnik Gatta kaže da su proizvodi koje nude glavni razlog što ne osjećaju krizu.
- Potrošači mogu mijenjati jaknu na nekoliko godina, ali čarape i hulahopke su proizvodi koje moraju da kupuju redovito - kaže Kinderman, objašnjavajući jednu od ključnih prednost koje donosi njihova franšiza.
Pored mogućnosti da naprave direktan kontakt s davateljima franšiza posjetitelji su imali priliku i da se međusobno druže, ali čuti neke savjete iz biznisa. Uspješni poduzetnici su dijelili iskustva s posjetiteljima na razne teme: "Kako najbolje prodati svoju tvrtku", "Kako promovirati vlastitu kompaniju", "Kroz koje faze treba proći kada sa nekim želite ostvariti partnerstvo", itd..
pročitajte članke

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.