Fićom u svijet
„Šumadinac“ je sredinom kolovoza ove godine krenuo put svijeta, ali je već uvršten i u ponudu jedne srpske rent a car agencije. Ukoliko netko želi provozati novog fiću iz Kragujevca makar jedan dan može to učiniti za 10.99 evra koliko košta iznajmljivanje u rent a car agenciji Europcar.
Kosana Arsić, direktorica prodaje u Europcar kaže da su kupili prvih deset automobila FIAT 500 L proizvedenih za tržište Srbije.
-Prvog fiću je kupio srbijanski ministar financija, Mlađan Dinkić, a preostalih deset Europcar. Pet smo registrirali prošle tjedna, a uskoro ćemo registrirati i preostalih pet - kaže Arsić za Franchising.hr.
Arsić kaže da je rano za procjenu kakva će tražnja biti, ali ističe da ljudi emotivno reagiraju i da su reakcije uglavnom pozitivne.
-Ovaj automobil biće interesantan Talijanima koji dolaze u Srbiju, a ovdje posluju mnoge talijanske kompanije - kaže ona.
Francuska tvrtka Europcar u mnogim zemljama posluje kao franšiza. Primaocima franšize nude mogućnost ulaska u globalnu mrežu koja godišnje pravi obrt od dvije milijarde eura. Također, pružaju marketinšku podršku, treninge i obuke, sudjelovanje u programima lojalnosti, partnerstva sa hotelima i avio kompanijama. Logika poslovanja ove tvrtke vođene krilaticom „Iznajmljujete mnogo više od automobila“, između ostalog, je suradnja sa turističkim agencijama, korporativnim kupcima, dugoročni poslovni najmovi.
Vlasnik master franšize za Srbiju i Crnu Goru je tvrtka Primero rent a car d.o.o.
Kosana Arsić kaže da imaju mogućnost da budu davaoci franšize, ali da do sada nisu prodali nijednu licencu jer nisu našli adekvatnog primaoca.
U Hrvatskoj je nositelj franšize, od 2010. godine Uniline d.o.o, jedan je od najvećih Tour Operatora u Republici. Uniline, inače, razvija vlastitu Rent A Car djelatnost i gradi vlastitu flotu još od 2005. godine.
Trenutno poseduju poslovnice u svim važnijim zračnim lukama u Hrvatskoj te u sljedećim gradovima: Poreč, Rovinj, Pula, Rabac, Opatija, Zadar, Split, Dubrovnik i Zagreb.
Europcar je dio Europcar internacional koji je u vlasništvu Eurozeo, jedne od najvećih investicijskih tvrtki u Evropi. Tvrtka je sedam puta dobitnik nagrade WTA World Travel Award. Prisutni su u 160 zemalja, a prednost razgranate mreže je što mogu ponuditi usluge i u inostranstvu. Tako, na primer, klijent može fiću 500 L iznajmiti u Beogradu i provozati do Pariza i tamo ga vratiti. Širom svijeta imaju oko 13.000 poslovnica. U Srbiji nude usluge u Beogradu i Novom Sadu, a poslovnice im se nalaze obično na aerodromima, kolodvorima i većim gradovima.
pročitajte članke
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.