Još jedan Jysk

U maloprodajnoj mreži Jysk trenutno ima 98 franšiznih trgovina diljem svijeta, od kojih se tri nalaze na Kosovu, a jedna u Makedoniji. U Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini tvrtka je prisutna izravno. U Srbiji je do sada otvoreno 20 trgovina - posljednja u Jagodini, a kako je priopćeno, do kraja ožujka bi i stanovnici Šapca trebali dobiti prodajni objekt.
Dejan Radojević, voditelj trgovine u Jagodini, kaže da će u tom objektu biti više od 2.000 artikala za opremanje i uređenje doma, a posao je obezbjeđen za osam ljudi.
Tvrtka Jysk osnovana je 1979. u Arhusu, gradiću na danskom poluotoku Jutland. Franšizu su počeli davati 1984. godine, otvorivši prvu trgovinu na Grenlandu. Prema posljednjim izvještajima, u tvrtki je trenutno zaposleno 18.500 ljudi, a u poslovnoj 2013/2014. tvrtka očekuje da će pod svojim brandom otvoriti 120 novih trgovina.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se