Novi partneri unatoč krizi

Krešimir Antolić, zadužen za razvoj maloprodajne mreže u franšiznom sustavu Vulco, kaže da je primjetno da standard pada, te da se posluje u otežanim okolnostima. Ipak, i u takvim uvjetima, tijekom prošle godine nijedan primatelj Vulco franšize u Hrvatskoj nije izašao iz mreže, a sustavu su pristupila tri nova.
U mreži u Hrvatskoj sada ima 42 vulkanizera. - Iako nije bilo snijega, zimska sezona je bila dobra, budući da je većina guma iz skladišta prodana. O konkretnim podacima ne možemo još govoriti jer su poslovna tajna - kaže on.
U ovoj godini planiraju pronaći još četiri primatelja franšize, tako da bi u mreži bilo 46 vulkanizera. - Tržište pneumatika je pogođeno krizom, baš kao i većina ostalih industrija. Primjećujemo da standard klijenata pada, što se u našem poslu vidi kroz dvije činjenice. Nekada su klijenti kupovali kvalitetnije, "premium" gume, dok sada uzimaju takozvane "budžet" brendove. Osim toga, potrošači sada uzimaju i manje dimenzije guma, koje su i jefitnije. Ne možemo reći da se to ne odražava na profit tvrtke - kaže Antolić.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.