Na redu su manji gradovi

Andrzej Gładysz, zadužen za razvoj franšizne mreže u Poljskoj
Naša misija je naučiti ljude kako se pravilno hraniti i kako zadržati svoju idealnu težinu – kažu u španjolskoj tvrtki Naturhouse, koja je za svojih 20 godina postojanja uspjela ostvariti i međunarodni uspjeh. Pod markom Naturhouse danas djeluje gotovo 2.000 specijaliziranih dijetetsko-nutricionističkih centara – od kojih se čak 900 nalazi izvan Španjolske. Za španjolsku kompaniju, međutim, jedno od najperspektivnijih tržišta u Europi je Poljska. Ne samo da imaju mrežu centara koja pokriva sve veće i srednje gradove (u ožujku je otvorena 200. poslovnica), već većinu centara uspješno vode primatelji franšize. Naturhouse sada planira nastaviti potragu za novim franšiznim partnerima u manjim gradovima Poljske.
– U manjim mjestima, uopćeno, ima mnogo potencijala za posao kojim se mi bavimo. Za uspjeh Naturhouse koncepta nije presudan broj stanovnika, već njihov stil života – imaju li želju pravilno se hraniti i brinuti o svom zdravlju – kaže Andrzej Gładysz, zadužen za razvoj franšizne mreže u Poljskoj.
Na policama Naturhouse-a mogu se pronaći proizvodi za regulaciju tjelesne težine, dodaci prehrani na biljnoj bazi, prirodni kozmetički proizvodi i multivitaminski suplementi. Kupac koji odluči koristiti usluge Naturhouse centra prvo dobiva besplatan savjet nutricioniste koji će mu napraviti detaljan plan prehrane i preporučiti koje preparate i dodatke prehrani koristiti. – Većina naših klijenata su ljudi koji žele smršaviti. Ali, pored toga, dolaze nam i sportaši i ljudi koji žele održati svoju idealnu liniju ili, jednostavno, ljudi koji žele voditi zdrav način života. Javljaju nam se čak i osobe koje žele dobiti na težini. Najbitnije je da naši nutricionisti svakoj mušteriji prilaze individualno, prave i mijenjaju plan prehrane shodno njihovom zdravstvenom stanju i potrebama. Učinkovitost i rezultati se prate svakog tjedna – objašnjava Gładysz.
Primatelji Naturhouse franšize ne moraju nužno biti osobe obrazovane u ovoj struci, ali u centru svakako mora biti zaposlena osoba koja ima znanja iz područja dijetetike – to mogu biti nutricionisti, prehrambeni biotehnolozi, farmaceuti ili biolozi. Pošto tvrtka stavlja veliki naglasak na odabir osoblja, zapošljavanje djelatnika u franšiznom centru uvijek se obavlja u suradnji s centralom. Osoblje, pored toga, pohađa obvezne periodične obuke.
Franšizni centar može se otvoriti u bilo kojem mjestu s najmanje 20.000 stanovnika. – Nemamo ništa protiv da naši centri budu otvoreni i u blizini neke druge konkurentske kuće, ali, isto tako, ne želimo ni da otvaramo poslovnice "na silu", samo da bi ih bilo što više. Svaka lokacija za novi centar se pažljivo razmatra, a konačnu odluku donosi naš regionalni zastupnik – kaže Andrzej Gładysz.
Naturhouse, inače, franšizne centre ima i u Hrvatskoj – četiri se nalaze u Zagrebu, jedan u Zadru. Primatelj master franšize, ujedno zadužen i za razvoj mreže na cijeloj teritoriji Htrvatske, jeste tvrtka Animi d.o.o.
Prema listi TOP 100 franšiza na svijetu, koju je početkom ove godine objavio portal FranchiseDirect.com, Naturhouse je najbolje rangirana europska franšiza u svojoj branši. Ove godine nalazi se na 41. mjestu, što je nevjerojatan pomak od čak 50 mjesta u usporedbi s prošlom godinom.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primateljica Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...