Uspješan vulkanizer regije

Vulco - franšizni lanac vulkanizerskih servisa - uspješno djeluje na četiri tržišta regije: Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Makedoniji. Kako smo već pisali, u mreži u Hrvatskoj imaju 42 primatelja franšize, u Srbiji ih ima 50, u Makedoniji sedam.
Andrej Vraničar, vođa razvoja maloprodaje u Sloveniji, kaže da trenutno na tom tržištu pod brandom Vulco - posluje 44 vulkanizera. Nismo, međutim, uspjeli dobiti više informacija o samoj mreži, pošto su uvjeti suradnje i pristupanja franšiznom sustavu, kako kaže Vraničar, isključivo dio dogovora s partnerima.
Na službenim stranicama tvrtke Vulco može se, pak, pronaći da pridruživanje sustavu omogućuje najbolje cijene za gume robnih marki Goodyear, kao i povoljne ugovore o kupnji drugih dijelova za automobile. Također, davatelj franšize organizira obuku, reklamne kampanje i podršku u području marketinga, daje savjete iz područja prodaje, kao i sve relevantne informacije u vezi s tržištem.
Tvrtka Vulco je multinacionalni franšizni lanac vulkanizera u vlasništvu koncerna Goodyear. Servisi pod brandom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su dio i nude sve vrste usluga u vezi s gumama, već se u njima mogu popraviti i zamijeniti amortizeri, kupiti rezervni dijelovi za ispušni i kočioni sustav, akumulatori, motorno ulje.
Vulco je prisutan i u zemljama zapadne Europe, ali i u zemljama zapadne Afrike - također kroz franšizu. Osnovan je 1996. u Francuskoj, a u toj zemlji danas ima više od 200 vulkanizera pod ovim brandom od kojih su većina franšize.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.