Uspješan vulkanizer regije

Vulco - franšizni lanac vulkanizerskih servisa - uspješno djeluje na četiri tržišta regije: Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Makedoniji. Kako smo već pisali, u mreži u Hrvatskoj imaju 42 primatelja franšize, u Srbiji ih ima 50, u Makedoniji sedam.
Andrej Vraničar, vođa razvoja maloprodaje u Sloveniji, kaže da trenutno na tom tržištu pod brandom Vulco - posluje 44 vulkanizera. Nismo, međutim, uspjeli dobiti više informacija o samoj mreži, pošto su uvjeti suradnje i pristupanja franšiznom sustavu, kako kaže Vraničar, isključivo dio dogovora s partnerima.
Na službenim stranicama tvrtke Vulco može se, pak, pronaći da pridruživanje sustavu omogućuje najbolje cijene za gume robnih marki Goodyear, kao i povoljne ugovore o kupnji drugih dijelova za automobile. Također, davatelj franšize organizira obuku, reklamne kampanje i podršku u području marketinga, daje savjete iz područja prodaje, kao i sve relevantne informacije u vezi s tržištem.
Tvrtka Vulco je multinacionalni franšizni lanac vulkanizera u vlasništvu koncerna Goodyear. Servisi pod brandom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su dio i nude sve vrste usluga u vezi s gumama, već se u njima mogu popraviti i zamijeniti amortizeri, kupiti rezervni dijelovi za ispušni i kočioni sustav, akumulatori, motorno ulje.
Vulco je prisutan i u zemljama zapadne Europe, ali i u zemljama zapadne Afrike - također kroz franšizu. Osnovan je 1996. u Francuskoj, a u toj zemlji danas ima više od 200 vulkanizera pod ovim brandom od kojih su većina franšize.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.