Pilot uspio, projekt se nastavlja

Ina je prošle godine započela pilot projekt kada je svojih 20 benzinskih postaja ponudila partnerima na upravljanje i to uglavnom u Zagrebu i okolici. Kako se test pokazao uspješnim, naftna tvrtka je odlučila nastaviti sa projektom i pozvati sve zainteresirane za ovaj vid partnerske suradnje, prvenstveno zaposlenike na Ininim benzinskim postajama.
Ovakav model poslovanja nije novina u naftnom maloprodajnom biznisu. Mnoge svjetske naftne tvrtke su ga primijenile i pokazao se vrlo uspješnim.
Darko Markotić, izvršni direktor Trgovine na malo u tvrtki Ina, ne sumnja u uspjeh ovog poslovnog modela budući da je već, kako kaže, oproban od vodećih svjetskih naftnih tvrtki. – Model predstavlja jednu od najboljih praksi u industriji kada je reč o maloprodajnom poslovanju – izjavio je Markotić u priopćenju za medije.
Budući poduzetnici se mogu prijaviti za upravljanje do tri Inine benzinske postaje, a Ina će odabranim kandidatima pružiti podršku pri osnivanju kompanije te izgradnji uspješnog poslovanja. Od poduzetnika se očekuje da, uz Ininu podršku, preuzmu upravljanje benzinskom postajom koja ostaje u Ininu vlasništvu i pod Ininim brendom, a tijekom odabira budućih partnera, prednost će imati kandidati s iskustvom u maloprodaji u naftnoj industriji te oni koji poznaju Inin sustav, navodi se u službenom priopćenju.
U sklopu ovog operativnog modela kompanija zadržava vlasništvo nad svom maloprodajnom imovinom uključujući koncesiju, imovinu, objekte, infrastrukturu i robu, dok poduzetnik upravlja tim resursima, kao i svojim timom na benzinskoj postaji. – Ina traži partnera koji teži izvrsnosti u usluzi prema kupcima, ima iskustva u radu u maloprodaji, poduzetničkoj je duha, ima kompetencije voditelja i financijsku snagu za ulazak u projekt – navodi se u zvaničnom pozivu tvrtke Ina.
Ina u Hrvatskoj ima više od 400 benzinskih postaja, podaci su sa zvaničnog portala, a tvrtka posluje i u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sloveniji.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.