Zelena trava doma mog

U narednim godinama, Mr.. Green Grass planira poslovanje proširi iu druge gradove. Tvrtka zato aktivno traga za primateljima franšiza u Lublinu, Bydgoszcz, Poznanju i Wroclawu. Mr.Green Grass također namjerava proširiti svoju ponudu tako što bi uslugu održavanja travnjaka ponudili i malim nogometnim klubovima.
Utorak
13.11.2012
Mr.Green Grass je do sada bio dobro poznat samo mušterijama koje drže do ljepote svojih bašti i travnjaka. Vlasnici koncepta su sada spremni da svoje znanje prenesu na potencijalne primatelje franšize.
 

Tvrtka Mr. Green Grass se već više od deset godina bavi održavanjem i njegom travnjaka. Po vrsti usluge i ustrojstvu najviše podsjeća upravo na one tvrtke koje su razvile ovaj posao u Sjedinjenim Američkim Državama sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Poljski stručnjaci za travnjake su ušli na tržište 2000. godine i u početku su poslovali samo u Krakovu i okolici. U veljači 2012. otvorili su i svoju prvu franšiznu poslovnicu u Varšavi. Do danas, sklopili su partnerstva i sa poduzetnicima iz Lođa, Žešova i Tarna.

-Tvrtke koje se bave održavanjem bašti i travnjaka obično ne mogu raditi cijele godine. Prirodno je da najviše posla imaju u proljeće, a onda zaborave na svoje klijente, jer ovakva vrsta usluge je prilično jeftina, a samim tim i neprofitabilna. Mi smo pronašli vrlo široku nišu klijenata, i surađujemo s više od 5000 tvrtki koje se bave hortikulturom i stoga smatramo da se još uvijek nije pojavila tvrtka koja bi u ovom trenutku mogla nam parira - objašnjava Olaf Obruśnik, vlasnik tvrtke.

Za pokretanje ovog posla potrebno je oko 40.000 zlota (oko 70.000 kuna) i kombi. Početna pristojba za pristupanje mreži je 15.000 zlota (oko 20.000 kuna). Franšizoprimac je, također, u obvezi izdvaja sedam posto od prihoda kao redovitu franšiznu naknada, ali i tri posto od prihoda za naknadu za marketing.

Osim tehničke obuke i poslovnog plana, franšizoprimac dobiva i opremu potrebnu za održavanje travnjaka. Mr.. Green Grass također osigurava promotivni materijal, posjetnice, brandiranje kombija i slično. Tvrtka suradnicima osigurava pravo ekskluzivnosti u određenoj regiji i stalnu operativnu i tehničku podršku. Trenutno imaju dvije vlastite i sedam franšiznih jedinica.

Nekada obiteljska tvrtka, danas je jedan od lidera u održavanju travnjaka na poljskom tržištu. Mr.. Green Grass je do sada uredio više od 5.000.000 četvornih metara travnjaka. Tvrtka nudi kompletno održavanje zelenih površina, gnojidba, košenje, zaštitu od korova, prehranu trave, a uz pomoć raznih preparata travnjaci dobivaju specijalnu boju i gustoću.