Zelena trava doma mog

Tvrtka Mr. Green Grass se već više od deset godina bavi održavanjem i njegom travnjaka. Po vrsti usluge i ustrojstvu najviše podsjeća upravo na one tvrtke koje su razvile ovaj posao u Sjedinjenim Američkim Državama sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Poljski stručnjaci za travnjake su ušli na tržište 2000. godine i u početku su poslovali samo u Krakovu i okolici. U veljači 2012. otvorili su i svoju prvu franšiznu poslovnicu u Varšavi. Do danas, sklopili su partnerstva i sa poduzetnicima iz Lođa, Žešova i Tarna.
-Tvrtke koje se bave održavanjem bašti i travnjaka obično ne mogu raditi cijele godine. Prirodno je da najviše posla imaju u proljeće, a onda zaborave na svoje klijente, jer ovakva vrsta usluge je prilično jeftina, a samim tim i neprofitabilna. Mi smo pronašli vrlo široku nišu klijenata, i surađujemo s više od 5000 tvrtki koje se bave hortikulturom i stoga smatramo da se još uvijek nije pojavila tvrtka koja bi u ovom trenutku mogla nam parira - objašnjava Olaf Obruśnik, vlasnik tvrtke.
Za pokretanje ovog posla potrebno je oko 40.000 zlota (oko 70.000 kuna) i kombi. Početna pristojba za pristupanje mreži je 15.000 zlota (oko 20.000 kuna). Franšizoprimac je, također, u obvezi izdvaja sedam posto od prihoda kao redovitu franšiznu naknada, ali i tri posto od prihoda za naknadu za marketing.
Osim tehničke obuke i poslovnog plana, franšizoprimac dobiva i opremu potrebnu za održavanje travnjaka. Mr.. Green Grass također osigurava promotivni materijal, posjetnice, brandiranje kombija i slično. Tvrtka suradnicima osigurava pravo ekskluzivnosti u određenoj regiji i stalnu operativnu i tehničku podršku. Trenutno imaju dvije vlastite i sedam franšiznih jedinica.
Nekada obiteljska tvrtka, danas je jedan od lidera u održavanju travnjaka na poljskom tržištu. Mr.. Green Grass je do sada uredio više od 5.000.000 četvornih metara travnjaka. Tvrtka nudi kompletno održavanje zelenih površina, gnojidba, košenje, zaštitu od korova, prehranu trave, a uz pomoć raznih preparata travnjaci dobivaju specijalnu boju i gustoću.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?