Rođendansko slavlje

(Foto: Holiday Inn)
Za slavlje postoji još jedan razlog. Naime, kompanija InterContinental Hotels Group, u okviru koje posluje i lanac Holiday Inn, slavi ove godine 60 godina postojanja.
Thomas Pavlović, generalni direktor beogradskog hotela Holiday Inn, kaže da je poslovanje, iz svih kutova posmatrano, bilo jako dobro.
– Zbog načina rada, u inat svjetskoj ekonomskoj krizi, uspjeli smo da podignemo razinu poslovanja. Još jednom se potvrdilo da su klijenti u hotelijerstvu spremni platiti za kvalitetu. Holiday Inn Beograd odavno više ne prodaje sobe, već ambijent. Prodajemo „osjećaj“ i to ovu kuću razlikuje od ostalih na tržištu – kaže Pavlović.
Holiday Inn u Beogradu je za pet godina poslovanja tri puta osvojio najeminentniju nagradu „Nosilac baklje“ (Torchbearer Award) koju dodeljuje InterContinental Hotels Group (IHG).
– Nismo poslovali tako dobro samo zato što se zovemo Holiday Inn ili zato što je zgrada simpatična i što se nalazi na Novom Beogradu. Ne postavlja se više ni pitanje da li u hotelu postoje brzi internet i plazma televizori, jer se to podrazumjeva. Prosječna veličina sobe je iznad prosječnih veličina u drugim hotelima. Ali, uspjeh, prije svega, dugujemo kadrovima – kaže Pavlović.
U proteklih pet godina, prema njegovim riječima, u educiranje zaposlenika uložili su više stotina tisuća eura.
– Mnogi poslovni ljudi investiciju u personal smatraju troškom. Mi to promatramo drugačije i to je ključna razlika između nas i mnogo drugih hotela – ističe Pavlović.
Holiday Inn u Beogradu posluje kao franšiza. Primalac franšize je tvrtka Belexpocentar. Ta je tvrtka vlasnik hotela i hale koja se nalazi uz hotel. Belexpocentar nije nositelj master franšize, već samo potpisnik pojedinačnog (single-unit) ugovora.
U okviru InterContinental Hotels Group posluje devet hotelskih brendova u kojima godišnje noćiva više od 153 milijuna gostiju. Tvrtka IHG raspolaže sa 672.000 soba u više od 4.500 hotela u skoro 100 zemalja svijeta.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.