Šansa na novim tržištima

Dino Šket
Tijekom protekle ljetne sezone E Rejuvenation otvorio je novi centar u Zadru, u hotelu Ladera koji posluje u sustavu Falkensteiner Grupe. Mada je E Rejuvenation prepoznatljiv po tome što franšizu prodaje, prije svega, tvrtkama koje, na taj način, dobivaju priliku otvoriti jedinstveni wellness centar za svoje radnike – ovaj put nisu imali namjeru ponuditi koncept "velikom sustavu". – Ideja nam nije bila da franšizu nudimo hotelima, već smo razvili poseban program koji će sigurno biti interesantan za menadžment. Naime, želimo privući klijente u predsezoni i postsezoni da koriste "incentive" programe, koji za cilj imaju podizanje angažiranja ključnih ljudi u tvrtkama. U tom razdoblju su troškovi smještaja niži, tvrtke šalju svoje zaposlenike na nekoliko dana nagradnog odmora ili se, pak, na taj način odužuju svojim poslovnim partnerima. Već smo u pregovorima da takav jedan centar otvorimo i u Istri naredne godine – objašnjava Dino Šket, zadužen za razvoj franšizne mreže.
Trenutna preokupacija ovog franšiznog sustava je i širenje mreže izvan Hrvatske. – Cilj nam je da koncept koji smo osmislili i koji je dao dobre rezultate u Hrvatskoj proširimo i na tržište Srbije, ali i u druge zemlje – prije svega su nam u fokusu tržišta Engleske i Njemačke. Naš franšizni centar u okviru tvrtke Žito u Osijeku pokazao se vrlo uspješnim – kaže Šket.
Ulazak na tržište Srbije planiran je u nekoliko faza. U ovom trenutku, intenzivno tragaju za osobom ili tvrtkom koja bi prodavala E Rejuvenation programe klijentima u Srbiji. Osim toga, i Falkensteiner hotel u Beogradu prodaje E Rejuvenation "incentive" programe, prvenstveno za centar u Zadru, ali po želji klijenata i za Zagreb. –Ideja je da se ljudi prvo upoznaju s našim konceptom, da se uvjere u njegovu djelotvornost, a da tek onda krenemo s razvojem franšize. Cilj nam je da tržištu Srbije ponudimo, također, "korporativnu" franšizu, to jest, da tvrtke kupe franšizu i u okviru svojih prostorija otvore centar. Osim toga, mislimo da Beograd ima potencijala da se u njemu otvori i franšizni centar poput našeg u Zagrebu, koji bi funkcionirao po pricipu "članstva". Trenutno, jedan od naših centara u Zagrebu ima oko 150 članova koji redovito koriste naše programe – objašnjava Šket.
Najveći potencijal vide u Beogradu, kako za otvaranje neovisnog centra, tako i za razvoj korporativne franšize. –Ljudi su otvoreni za prirodno, cijene zdravlje. Moja procjena je da postoji sigurno dvadesetak tvrtki koje mogu prepoznati značaj programa koje mi provodimo. Moram istaknuti da cijena franšize ovisi od ugovora do ugovora jer svaka tvrtka ima svoju "priču". Na cijenu utječe i veličina centra, stupanj našeg angažmana u provođenju samih programa i dosta drugih faktora – kaže Šket.
U posljednjih godinu dana razvili su, kako kaže, i dosta novih programa i usluga, ali su željeli jasno odvojiti dva koncepta. – Prvi podrazumijeva programe koji su individualni. To su ozbiljni antistres programi za poslovne ljude, individualce koji žele ulagati u prevenciju i "napuniti baterije". Mnoge studije slučaja su pokazale da naši programi daju rezultate, da ljudi jasnije razmišljaju, povećavaju vlastiti kapacitet, ali imaju i bolje odnose s timovima unutar tvrtki, pa i bolje obiteljske odnose. Druga skupina programa nazvana "recharge" provodi se u dogovoru s vlasnicima ili rukovoditeljima tvrtki ovisno o tome što žele postići kod svojih radnika koji bi koristili te programe – povećanje prodaje, motivacije, učinkovitosti – objašnjava Šket.
pročitajte članke

Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...