Biznis na čvrstim nogama

Podologija je područje medicine koje se bavi prevencijom i liječenjem bolesti stopala, vodeći brigu o kostima, mišićima, zglobovima, koži i noktima stopala. Prije tri godine, tim kolega iz Szczecina u Poljskoj, među kojima su bili fizijatar, fizioterapeut, ortoped i ortopedski tehničar, odlučili su pokrenuti vlastiti zdravstveni centar koji bi pacijentima pružao sve usluge iz ovog područja. – Željeli smo objediniti na jednom mjestu sve – prevenciju, dijagnostiku i liječenje bolesti stopala – objašnjava Marcelina Bitenc, direktorica za razvoj sustava Podologia.pl. To je podrazumijevalo i suvremenu računalnu dijagnostiku, izradu ortopedskih uložaka i obuće, ali i manje zahtjevne "kozmetičke" tretmane (liječenje uraslih noktiju ili "kurijeg oka").
U vrijeme kada su počinjali raditi, ovaj spektar zdravstvenih usluga u Poljskoj pokrivao je vrlo mali broj ordinacija, tako da i nisu imali značajniju konkurenciju. Nakon dvije godine rada, u proljeće 2013, Podologia.pl dobila je i prvu franšiznu poslovnicu. Danas imaju više od 100 franšiza.
Podologia.pl je, naime, ponudila dva formata franšize, koji se razlikuju po visini početne investicije i opsegu usluga. – "Jeftiniji" format franšize moguće je otvoriti s nešto više od 4.500 eura investicije. Za potpuno opremljenu kliniku, sa svim uslugama, treba izdvojiti oko 20.000 eura. Međutim, u oba slučaja, primatelj franšize može očekivati povrat investicije poslije šest mjeseci poslovanja – kaže Bitenc.
Kako objašnjava, primatelji franšize ne moraju nužno biti i "medicinari" – najvažnije je da budu uključeni u poslovanje i da imaju stručno osoblje. – Posao, naravno, mogu voditi i stručnjaci iz ovog medicinskog područja – podolozi, fizijatri, fizioterapeuti, ortopedi, kao i oni koji bi samo mogli zaposliti stručno medicinsko osoblje. U svakom slučaju, pripremili smo kompletan sustav obuke, a na našu pomoć primatelji mogu računati i prilikom zapošljavanja osoblja. Najzad, naše iskustvo će im biti dragocjeno i po pitanju marketinga i strategija za privlačenja klijenata – objašnjava Bitenc.
Većina dosadašnjih primatelja Podologia.pl franšize bili su ortopedi, fizioterapeuti i vlasnici kozmetičkih salona koji su već imali svoje klinike. Veliki broj partnera je, također, prvo počeo uzimanjem manjeg formata franšize –što je podrazumijevalo i ograničen opseg usluga. – Ovakve klinike su potrebne skoro u svakom kraju. Vidimo da naši partneri uspješno posluju bez obzira da li su u velikom ili malom gradu. Mnogi od njih počinju tako što samo uvedu kompjutersku dijagnostiku, a zatim postupno šire spektar usluga – kaže Bitenc.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...