Biznis na čvrstim nogama

Podologija je područje medicine koje se bavi prevencijom i liječenjem bolesti stopala, vodeći brigu o kostima, mišićima, zglobovima, koži i noktima stopala. Prije tri godine, tim kolega iz Szczecina u Poljskoj, među kojima su bili fizijatar, fizioterapeut, ortoped i ortopedski tehničar, odlučili su pokrenuti vlastiti zdravstveni centar koji bi pacijentima pružao sve usluge iz ovog područja. – Željeli smo objediniti na jednom mjestu sve – prevenciju, dijagnostiku i liječenje bolesti stopala – objašnjava Marcelina Bitenc, direktorica za razvoj sustava Podologia.pl. To je podrazumijevalo i suvremenu računalnu dijagnostiku, izradu ortopedskih uložaka i obuće, ali i manje zahtjevne "kozmetičke" tretmane (liječenje uraslih noktiju ili "kurijeg oka").
U vrijeme kada su počinjali raditi, ovaj spektar zdravstvenih usluga u Poljskoj pokrivao je vrlo mali broj ordinacija, tako da i nisu imali značajniju konkurenciju. Nakon dvije godine rada, u proljeće 2013, Podologia.pl dobila je i prvu franšiznu poslovnicu. Danas imaju više od 100 franšiza.
Podologia.pl je, naime, ponudila dva formata franšize, koji se razlikuju po visini početne investicije i opsegu usluga. – "Jeftiniji" format franšize moguće je otvoriti s nešto više od 4.500 eura investicije. Za potpuno opremljenu kliniku, sa svim uslugama, treba izdvojiti oko 20.000 eura. Međutim, u oba slučaja, primatelj franšize može očekivati povrat investicije poslije šest mjeseci poslovanja – kaže Bitenc.
Kako objašnjava, primatelji franšize ne moraju nužno biti i "medicinari" – najvažnije je da budu uključeni u poslovanje i da imaju stručno osoblje. – Posao, naravno, mogu voditi i stručnjaci iz ovog medicinskog područja – podolozi, fizijatri, fizioterapeuti, ortopedi, kao i oni koji bi samo mogli zaposliti stručno medicinsko osoblje. U svakom slučaju, pripremili smo kompletan sustav obuke, a na našu pomoć primatelji mogu računati i prilikom zapošljavanja osoblja. Najzad, naše iskustvo će im biti dragocjeno i po pitanju marketinga i strategija za privlačenja klijenata – objašnjava Bitenc.
Većina dosadašnjih primatelja Podologia.pl franšize bili su ortopedi, fizioterapeuti i vlasnici kozmetičkih salona koji su već imali svoje klinike. Veliki broj partnera je, također, prvo počeo uzimanjem manjeg formata franšize –što je podrazumijevalo i ograničen opseg usluga. – Ovakve klinike su potrebne skoro u svakom kraju. Vidimo da naši partneri uspješno posluju bez obzira da li su u velikom ili malom gradu. Mnogi od njih počinju tako što samo uvedu kompjutersku dijagnostiku, a zatim postupno šire spektar usluga – kaže Bitenc.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...