Zdrava prehrana u temelju franšize

Prvi specijalizirani dijetetsko-nutricionistički centar pod brendom Naturhouse otvoren je 1992. godine u Španjolskoj i nastao je kao nadgradnja osnovnoj djelatnosti tvrtke Kiluva Group – proizvodnji dijetetskih suplemenata i preparata za regulaciju i održavanje tjelesne težine.
Ono što ih je, pak, načinilo jednim od najuspješnijih poslovnih koncepata u branši jest upravo "zaokružen sustav". Zapravo, činjenica da mušterije Naturhousea – najčešće osobe s problemom prekomjerne tjelesne težine – mogu dobiti profesionalnu i kompletnu uslugu na jednom mjestu. Osim prodaje dijetetskih preparata, Naturhouse centar ima i besplatno savjetovalište u kojem radi stručno osoblje, dijetetičari-nutricionisti i specijalisti prehrane, koji za svaku mušteriju ponaosob prave individualni plan prehrane. Svi preparati i dodaci koje mušterija koristi tijekom dijete potpuno su prirodni i kupuju se u Naturhouse centru. Klijenti nakon toga, međutim, mogu računati na konstantnu potporu – njihovo stanje, promjene i progres, prate se iz tjedna u tjedan.
– Naša je misija prije svega edukativna. Polazimo od toga da ljude najprije treba naučiti osnovama pravilne prehrane, a potom, pomoći im usvojiti i održati te navike – kažu u tvrtki.
S reputacijom "eksperta za zdravu prehranu" koju su predano gradili na matičnom tržištu, tvrtka je krajem devedsetih počela širiti koncept i izvan granica Španjolske. Naturhouse danas ima više od 2.000 franšiznih centara u 25 zemalja – od toga, skoro 900 djeluje izvan Španjolske. U ovom trenutku, poduzetne ljude koji bi bili spremni predstaviti koncept i razvijati mrežu centara na lokalnom tržištu, Naturhouse traži i u Srbiji.
Tvrtka traži primatelja master franšize i, kako navode, to bi trebala biti osoba s menadžerskim iskustvom i dokazanim poslovnim rezultatima. – Osim toga, to je i osoba koja će imati dovoljno financija za inicijalne investicije, ali i za razvoj mreže. Netko tko će i sam biti uključen u poslovanje i širenje mreže – jer se inače teško može postići značajniji uspjeh. Iskustvo u franšizingu ili nutricionizmu, dijetetici ili zdravstvenom sektoru svakako je prednost, ali ne i nužan uvjet. Primatelj franšize će svakako morati zaposliti stručno osoblje – kažu predstavnici tvrtke.
Osim otvaranja vlastitih Naturhouse centara, primatelj master franšize imao bi obvezu pronalaziti i nove primatelje pojedinačne franšize. To iziskuje i prijenos znanja, organiziranje nabave, obuke i marketinških aktivnosti za sve primatelje u mreži.
Naturhouse će, s druge strane, sve to prenijeti i osigurati svom primatelju master franšize – iskustvo, znanje, proizvodi i poslovna logistika, sticani i građeni tijekom proteklih 20 godina, bit će im potpuno na raspolaganju.
pročitajte članke

Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...