Namještaj po mjeri djeteta
![](https://img.franchising.pl/sr/429/071/flexa_kidsroom_colors_400x275.png)
Od ostalih poznatih svjetskih proizvođača namještaja danska Flexa izdvojila se sedamdesetih godina prošlog stoljeća kada se na tržištu pojavila s do tada neviđenim rješenjem – namještajem koji je se mogao prilagođavati visini i rastu djeteta. Za roditelje, to je značilo znatnu uštedu, za najmlađe – zgodno i zabavno rješenje.
Flexa danas prodaje namještaj u 40 zemalja diljem svijeta, kroz više od 140 poslovnica. Prodajnu mrežu, pak, više od 40 godina razvijaju i davanjem franšize. Kako najavljuju iz tvrtke, Flexa planira ući i na neka tržišta ove regije i već je u potrazi za primateljima franšize u Srbiji i Sloveniji.
– Flexa ne proizvodi namještaj koji je samo lijep, već koji ima i svrhu. Mi, zapravo, pokušavamo potaknuti dječju znatiželju i kreativnost kroz naše proizvode. Tu mogućnost želimo pružiti i djeci u ovom dijelu Europe. Zbog toga smo odlučili potražiti franšizne partnere – kaže Kevin Chan Le, retail i brend menadžer zadužen za područje Europe.
Zainteresirani poduzetnici trebali bi imati između 120 i 150 tisuća eura, koliko je potrebno za pokretanje posla i otvorenje trgovine. Ova bi investicija pokrila trošak licence, brendiranja, opremanja i prvog "punjenja" trgovine. Flexa, s druge strane, tijekom suradnje ne bi naplaćivala druge naknade.
Što se tiče veličine ili lokacije za franšizne Flexa trgovine, tvrtka nema posebnih zahtjeva. – Naš je koncept vrlo fleksibilan te su podjednako dobre lokacije u trgovačkim centrima, kao i u drugim gradskim zonama –objašnjava Chan Le.
Ipak, od primatelja franšize traži se da imaju iskustvo u maloprodaji ili industriji namještaja te da poznaju lokalno tržište.
– Hoće li koncept uspjeti u zemljama ove regije, ovisi o odabranoj marketinškoj strategiji – kaže Chan Le. Primatelji franšize svakako mogu računati na punu potporu tvrtke koja će osmisliti marketinške kampanje te dati upute za interakciju putem društvenih mreža.
pročitajte članke
![](https://img.franchising.pl/sr/1c9/fc0/stavka.jpg)
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
![](https://img.franchising.pl/sr/07c/f4d/stavka.jpg)
Životne okolnosti odvele su mladi bračni par Hasanović iz Sarajeva u Tuzlu, gdje su prošle godine pokrenuli vlastiti posao uzevši Helen Doron franšizu.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.