Namještaj po mjeri djeteta

Od ostalih poznatih svjetskih proizvođača namještaja danska Flexa izdvojila se sedamdesetih godina prošlog stoljeća kada se na tržištu pojavila s do tada neviđenim rješenjem – namještajem koji je se mogao prilagođavati visini i rastu djeteta. Za roditelje, to je značilo znatnu uštedu, za najmlađe – zgodno i zabavno rješenje.
Flexa danas prodaje namještaj u 40 zemalja diljem svijeta, kroz više od 140 poslovnica. Prodajnu mrežu, pak, više od 40 godina razvijaju i davanjem franšize. Kako najavljuju iz tvrtke, Flexa planira ući i na neka tržišta ove regije i već je u potrazi za primateljima franšize u Srbiji i Sloveniji.
– Flexa ne proizvodi namještaj koji je samo lijep, već koji ima i svrhu. Mi, zapravo, pokušavamo potaknuti dječju znatiželju i kreativnost kroz naše proizvode. Tu mogućnost želimo pružiti i djeci u ovom dijelu Europe. Zbog toga smo odlučili potražiti franšizne partnere – kaže Kevin Chan Le, retail i brend menadžer zadužen za područje Europe.
Zainteresirani poduzetnici trebali bi imati između 120 i 150 tisuća eura, koliko je potrebno za pokretanje posla i otvorenje trgovine. Ova bi investicija pokrila trošak licence, brendiranja, opremanja i prvog "punjenja" trgovine. Flexa, s druge strane, tijekom suradnje ne bi naplaćivala druge naknade.
Što se tiče veličine ili lokacije za franšizne Flexa trgovine, tvrtka nema posebnih zahtjeva. – Naš je koncept vrlo fleksibilan te su podjednako dobre lokacije u trgovačkim centrima, kao i u drugim gradskim zonama –objašnjava Chan Le.
Ipak, od primatelja franšize traži se da imaju iskustvo u maloprodaji ili industriji namještaja te da poznaju lokalno tržište.
– Hoće li koncept uspjeti u zemljama ove regije, ovisi o odabranoj marketinškoj strategiji – kaže Chan Le. Primatelji franšize svakako mogu računati na punu potporu tvrtke koja će osmisliti marketinške kampanje te dati upute za interakciju putem društvenih mreža.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se