JYSK franšiza u Crnoj Gori

Mada je JYSK u početku uglavnom na tržišta ulazio izravno, sada je u više od trećine zemalja u kojima djeluje prisutan kroz franšizu. Nedavno je prva franšizna trgovina otvorena u Crnoj Gori, a očekuje se daljnje širenje mreže u toj zemlji. Salon je otvoren u drugom po veličini gradu, Nikšiću, a primatelj franšize već ima iskustvo u maloprodaji, budući da je, kako se navodi u službenom priopćenju, vlasnik supermarketa Hard Discount Laković.
Otvaranje narednog salona za opremanje doma Jysk planirano je, kako se navodi u priopćenju objavljenom na in ternetskim stranicama tvrtke, u narednih nekoliko mjeseci.
Skandinavski lanac sada posluje u 37 zemljama. U zemljama regije poslovni je model "mješovit". U Makedoniji, Crnoj Gori i na Kosovu djeluje kroz franšizu, dok je u Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku, Rumunjsku i Bugarsku ušao izravno na tržište.
JYSK je nedavno najavio da planira ulazak na tržište Grčke tijekom ove godine. U prošloj godini, kako je priopćila tvrtka, otvoreno je više od 100 salona.
Vlasnik tvrtke Lars Larsen izjavio je da je prošla godina za tvrtku bila fantastična. – Prirodno, potrošači su za nas uvijek bili najvažniji, i razvoj koji smo postigli u prošloj godini rezultat je takvog stava – istakao je Larsen.
Ukupan obrt tvrtke u prethodnoj godini iznosio je 2,8 milijardi eura, što je deset posto više u odnosu na godinu dana ranije. Zarada prije kamata i poreza (EBIT) porasla je za četvrtinu i dostigla 396,5 milijuna eura.
Prva trgovina ovoga lanca otvorena je davne 1979, a Jysk grupu danas čini 2.200 salona u kojima radi 19.000 ljudi.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se