Kako raste "zelena" franšiza

Tvrtka Greenwall iz Dnjepropetrovska bavi se projektiranjem i ugradnjom vertikalnih vrtova. Od ovog proljeća, tvrtka planira značajno proširiti posao. Jedan od razloga, kako kažu, "krije se" u statistici – podaci, naime, pokazuju da više od 90% ljudi koji žive u gradu pati od nedostatka dodira s prirodom. Stoga su, posljednjih godina, vertikalni vrtovi postali jedno od najzanimljivijih rješenja kojim je moguće "oživjeti skučenu betonsku džunglu". Tako je i ukrajinska tvrtka počela praviti svoje "fitokonstrukcije", pogodne za ugradnju u apartmane i javne zgrade, kafiće, restorane, sportske hale, bazene, trgovačke centre. Greenwall fitomoduli, kažu u tvrtki, posebno su pogodni jer imaju ugrađen sustav automatskog navodnjavanja.
– Proizvodnja i sjedište tvrtke su u Dnjepropetrovsku, gdje smo i počeli s razvojem poslovanja i predstavljanjem svojih fitomodula. Međutim, vremenom, sve su nas više zvali ljudi iz drugih gradova. Tako se i rodila ideja o franšizingu. Uspostavili smo dobre kontakte, riješili logistiku i druga pitanja, i na taj način, postavili temelj za širenje franšizne mreže u Ukrajini – objašnjava Roman Kalenčuk, menadžer franšiznog poslovanja u tvrtki Greenwall.
Za pokretanje posla potencijalni primatelj franšize u Ukrajini treba izdvojiti nešto više od 3.000 eura (79,9 tisuća hrivnji). Na službenoj web-stranici tvrtke, kako kažu, bit će postavljeni kontakti svih franšiznih partnera, međutim, svaki od njih će dobiti i svoje web-stranice s prilagođenom reklamnom online kampanjom za svako od lokalnih tržišta. Franšizni paket uključuje i detaljan operativni priručnik, te jedinstveni CRM sustav (upravljanje odnosima s klijentima). Tvrtka će također pružiti svu potrebnu savjetodavnu pomoć, po svim pitanjima poslovanja.
– Naravno, planiramo prvo pokriti matično tržište, no, zainteresirani smo i za druge europske zemlje –Francusku, Italiju, Njemačku... U ovom trenutku pregovaramo s potencijalnim primateljima franšize iz Crne Gore i Bjelorusije. Sve potrebne informacije o projektiranju i ugradnji naših fitomodula, nalaze se u startnom paketu: od montaže konstrukcija, preko odabira i aranžiranja biljaka, do uputa o tome kako se postupa s biljkama u slučaju zaraze i slično. Primatelj franšize dobiva i gotov biznis plan od početka do uspješnog poslovanja, a najvažnija stvar u našem poslu jest – strogo slijediti upute! Biljke su osjetljiva "rabota"! – napominje Kalenčuk.
Izvor: Franchising.ua
Priredila: N.B.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se