Pad "Kraljevstva"

Da je nešto pošlo po zlu u Glazura Królewska (Kraljevska keramika), vidjelo se prvo po tome što je opskrba mreže robom u jednom trenutku postalo problematično. Jedan franšizoprimac je o tome anonimno obavijestio urednike portala Franchising.pl: "Nažalost, u ovom trenutku ne bih da mi se ime objavljuje, ali želim da ukažem na tešku situaciju u kompaniji Glazura Królewska. Tvrtka je izgleda na rubu bankrota, roba je blokirana u skladištima, vlasnici ne uspijevaju izvršiti ugovorne obveze, a mi, kao primatelji franšize smo uznemireni i imamo dojam da smo ostavljeni na cjedilu."
Potvrda da je stanje zaista teško stigla je sada i službeno - pošto je Okružnom sudu u Lublinu tvrtka Galakon (vlasnik Glazura Królewska) podnijela prijedlog za pokretanje stečaja. Razlog je nelikvidnost tvrtke i nemogućnost da odgovori svojim financijskim obvezama.
Upitana da sada prokomentariše budućnost partnera koji posluju u franšiznom sustavu, Renata Žalešček, direktor razvoja prodajne mreže, zamolila nas je da sastanak "odložimo za neki drugi put". Kako je ukratko objasnila, još uvijek ne zna što čeka primatelje nakon stečaja. Nije još uvijek jasno da li će partneri moći nastaviti raditi pod markom Glazura Królewska. Naime, u slučaju stečaja, prodaje se čitava imovina tvrtke, pa se tako može prodati i ime branda. Obje strane - i davatelj i primatelj franšize - svakako će morati konzultirati pravnike kako bi pronašli najbolje rješenje za sve.
Za stečaj tvrtke ne može se okriviti nijedan od partnera iz franšizne mreže, pošto su u većini slučajeva dobro poslovali u svojim franšiznim trgovinama. Takvo stanje bi trebalo zadržati, možda i po cijenu da ne rade pod markom Glazura Królewska.
Tekst i slike sa našeg portala Franchising.pl
https://franchising.pl/franczyza/337/glazura-krolewska/
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.