Nova franšiza za eko „rent-a-car“
Kako se navodi u službenom priopćenju, početkom lipnja Green Motion potpisao je ugovor za prodaju franšize u Srbiji. Na taj će način britanski sustav proširiti svoje usluge najma automobila na 19 zemalja. Primatelj franšize u Srbiji bit će tvrtka s iskustvom – Mega Trio Rent, koja već dugo posluje kao „rent-a-car“ tvrtka, dok će za razvoj branda biti zadužen Branislav Đurđić, koji je, kako se navodi, iskustvo stjecao radeći u tvrtki Budget Rent-a-Car te kao zastupnik „rent-a-car“ brandova grupacije National/Alamo.
– Vrlo smo sretni što smo primili dobrog partnera i njegove kolege u naš tim... Uvjereni smo da će uspješno nastaviti razvijati uslugu koju pružamo klijentima i podržati intenzivan rast našeg poduzeća na Balkanu i u Europi – izjavio je Richard Lowden, osnivač i generalni direktor tvrtke Green Motion.
Kako se najavljuje, Green Motion će u početku nuditi najam vozila s dvije lokacije u Beogradu. Ono što ih posebno izdvaja jeste činjenica da će biti jedina „rent-a-car“ tvrtka na tržištu Srbije koja će nuditi vozila s niskom emisijom CO2.
– Zadovoljstvo nam je što ćemo biti dio prve ekološki orijentirane „rent-a-car“ tvrtke na svijetu, i što ćemo biti u mogućnosti ponuditi našim novim i postojećim klijentima profesionalnu i ekološki orijentiranu uslugu – rekao je Branislav Đurđić.
Geen Motion osnovan je 2007. godine. Prvu franšizu izvan matičnog tržišta dali su 2011. i to za teritorij Meksika. Već sljedeće, 2012. godine ušli su na tržišta Malte i Cipra, a 2013. primatelje master franšize pronašli su u Italiji, Islandu i Irskoj. Do 2015. pridružili su im se partneri iz Belgije, Kostarike, Finske, Grčke, Jordana, Latvije, Litve, Nizozemske i SAD. Pored Srbije, Green Motion svoja franšizna predstavništva ima u još dvije zemlje ove regije – Bosni i Hercegovini te Hrvatskoj.
pročitajte članke
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.