Nova franšiza za eko „rent-a-car“

Kako se navodi u službenom priopćenju, početkom lipnja Green Motion potpisao je ugovor za prodaju franšize u Srbiji. Na taj će način britanski sustav proširiti svoje usluge najma automobila na 19 zemalja. Primatelj franšize u Srbiji bit će tvrtka s iskustvom – Mega Trio Rent, koja već dugo posluje kao „rent-a-car“ tvrtka, dok će za razvoj branda biti zadužen Branislav Đurđić, koji je, kako se navodi, iskustvo stjecao radeći u tvrtki Budget Rent-a-Car te kao zastupnik „rent-a-car“ brandova grupacije National/Alamo.
– Vrlo smo sretni što smo primili dobrog partnera i njegove kolege u naš tim... Uvjereni smo da će uspješno nastaviti razvijati uslugu koju pružamo klijentima i podržati intenzivan rast našeg poduzeća na Balkanu i u Europi – izjavio je Richard Lowden, osnivač i generalni direktor tvrtke Green Motion.
Kako se najavljuje, Green Motion će u početku nuditi najam vozila s dvije lokacije u Beogradu. Ono što ih posebno izdvaja jeste činjenica da će biti jedina „rent-a-car“ tvrtka na tržištu Srbije koja će nuditi vozila s niskom emisijom CO2.
– Zadovoljstvo nam je što ćemo biti dio prve ekološki orijentirane „rent-a-car“ tvrtke na svijetu, i što ćemo biti u mogućnosti ponuditi našim novim i postojećim klijentima profesionalnu i ekološki orijentiranu uslugu – rekao je Branislav Đurđić.
Geen Motion osnovan je 2007. godine. Prvu franšizu izvan matičnog tržišta dali su 2011. i to za teritorij Meksika. Već sljedeće, 2012. godine ušli su na tržišta Malte i Cipra, a 2013. primatelje master franšize pronašli su u Italiji, Islandu i Irskoj. Do 2015. pridružili su im se partneri iz Belgije, Kostarike, Finske, Grčke, Jordana, Latvije, Litve, Nizozemske i SAD. Pored Srbije, Green Motion svoja franšizna predstavništva ima u još dvije zemlje ove regije – Bosni i Hercegovini te Hrvatskoj.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.