Novo tržište za Naturhouse

Utorak
14.07.2015
Naturhouse, tvrtka specijalizirana za prodaju dijetetskih preparata i dodataka prehrani, proširila je međunarodnu mrežu franšiza otvorivši poslovnicu u Litvi.
 

Ulaskom na tržište Litve, španjolski Naturhouse proširio je svoje prisustvo na 28 zemalja. – Ovo znači da smo spremni za naredni korak u razvoju u zemljama Istočne i Središnje Europe, gdje Naturhouse ima više od 400 centara i gdje bilježi nevjerojatnu stopu rasta. Nadamo se da ćemo taj trend održati i u narednim godinama – izjavio je Félix Revuelta, izvršni direktor tvrtke Naturhouse.

Svi preparati i dodaci prehrani koje klijent koristi tijekom dijete potpuno su prirodni i kupuju se u Naturhouse centru

Španjolski sustav, podsjećamo, partnere za razvoj franšizne mreže traži i u zemljama ove regije. Prilika se nudi biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima prehrane, ali primatelji franšize, kako kažu u tvrtki, ne moraju nužno imati iskustva iz ove oblasti – važno je da budu vrijedni, poduzetni te da su spremni investirati na području dijetetike.

Primatelj franšize će svakako proći obuku, bez obzira što je u obvezi zaposliti i stručno osoblje –  nutricioniste i specijaliste prehrane. Naturhouse centri, zapravo, osim prodaje dijetetskih preparata za mršavljenje, nude i besplatno savjetovanje, tako da se za svakog klijenta ponaosob pravi individualni plan prehrane.

Osim prijenosa znanja i obuke, primatelj franšize može računati na konstantnu potporu matične tvrtke, što uključuje i organiziranje nabave i pomoć oko marketinga.

Od zemalja ove regije, Naturhouse se može naći u Hrvatskoj (Zagreb) i Sloveniji.