Novo tržište za Naturhouse
Ulaskom na tržište Litve, španjolski Naturhouse proširio je svoje prisustvo na 28 zemalja. – Ovo znači da smo spremni za naredni korak u razvoju u zemljama Istočne i Središnje Europe, gdje Naturhouse ima više od 400 centara i gdje bilježi nevjerojatnu stopu rasta. Nadamo se da ćemo taj trend održati i u narednim godinama – izjavio je Félix Revuelta, izvršni direktor tvrtke Naturhouse.
Svi preparati i dodaci prehrani koje klijent koristi tijekom dijete potpuno su prirodni i kupuju se u Naturhouse centru
Španjolski sustav, podsjećamo, partnere za razvoj franšizne mreže traži i u zemljama ove regije. Prilika se nudi biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima prehrane, ali primatelji franšize, kako kažu u tvrtki, ne moraju nužno imati iskustva iz ove oblasti – važno je da budu vrijedni, poduzetni te da su spremni investirati na području dijetetike.
Primatelj franšize će svakako proći obuku, bez obzira što je u obvezi zaposliti i stručno osoblje – nutricioniste i specijaliste prehrane. Naturhouse centri, zapravo, osim prodaje dijetetskih preparata za mršavljenje, nude i besplatno savjetovanje, tako da se za svakog klijenta ponaosob pravi individualni plan prehrane.
Osim prijenosa znanja i obuke, primatelj franšize može računati na konstantnu potporu matične tvrtke, što uključuje i organiziranje nabave i pomoć oko marketinga.
Od zemalja ove regije, Naturhouse se može naći u Hrvatskoj (Zagreb) i Sloveniji.
pročitajte članke

Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primatelj Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...