Put do čistog biznisa
Čišćenje – klasične usluge čišćenja doma, hemijsko čišćenje, samoposlužne praonice rublja – spada u jedan od najbrže rastućih franšiznih sektora. U poslednjih nekoliko godina i u zemlje regije počele su pristizati franšize iz ovog područja (francuski 5asec, američki ChemDry), a prvi su se put pojavile i franšizne samoposlužne praonice rublja poznatog branda LG. Prva je perionica otvorena u Zagrebu, a druga nedavno i u Zadru.
Primatelj master franšize za sve zemlje bivše Jugoslavije je tvrtka „Bijeli svijet“, no, ta tvrtka nema obvezu otvarati praonice, već pronalaziti poduzetnike, primatelje franšize, koji će raditi i voditi posao kao samostalan biznis. – Tvrtka „Bijeli svijet“ će, pak, osigurati sve neophodne strojeve, a pružit će pomoć i pri planiranju poslovanja, odabiru lokacije, opremanju interijera, održavanju strojeva. Primatelj može računati i na marketinšku i prodajnu potporu – kaže Mario Martinek, vlasnik tvrtke.
Foto: Bijeli svijet
Čist biznis
Samoposlužne praonice rublja odavno su zaživjele na razvijenim tržištima i to je, zapravo, jedan od poslova koji se preporučuje poduzetnicima koji nemaju veliki početni kapital. Pored toga što ne zahtijeva velike investicije i zapošljavanje velikog broja ljudi, prednost ovog posla je i to što je riječ o tzv. keš biznisu. Naime, novčani je priljev svakodnevan, budući da potrošači same strojeve za pranje i sušenje rublja pokreću ubacivanjem novca. Franšizing je u ovom području vrlo razvijen, a davatelji frašize ističu da vođenje praonice rublja može biti idealan dodatni posao.
Jedan od razloga popularnosti praonica svakako je odraz promijenjenog načina života – nedostatka vremena, ali i prostora u stanovima. Iako se tržište Sjedinjenih Država teško može usporediti sa zemljama ove regije, zanimljiv je podatak američkog udruženja Coin Laundry Association da u Americi postoji oko 30.000 samoposlužnih praonica koje godišnje generiraju bruto prihod od pet milijardi dolara. Način života, međutim, nije se promijenio samo u Sjedinjenim Državama...
Praonice, prema riječima iskusnih poduzetnika iz branše, naročito koriste ljudi koji iznajmljuju stanove, a ovaj posao bilježi dobre rezultate i u turističkim mjestima ili gradovima gdje postoji dosta studentskih kampusa. Mnoge praonice, inače, nude i uslugu preuzimanja i dostavljanja čistog rublja, što naročito znači ljudima koji nemaju dovoljno vremena. Međutim, samoposlužne praonice, poput LG Laundry Loungea, mogu postati mjesto druženja, budući da u njima postoji internet, televizor, aparati za kavu, kutak za djecu – odnosno, prava kućna atmosfera te se odlazak u praonicu ne smatra opterećenjem, već mjestom gdje se može ugodno provesti slobodno vrijeme.
pročitajte članke

LG Laundry Lounge, samoposlužne praonice koje pružaju usluge pranja, sušenja i glačanja rublja, šire svoju mrežu u Hrvatskoj, a najavljuju i ulazak na novo tržište.
Prva franšizna praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Beogradu. Potencijala za pokretanje ovog koncepta ima i u drugim gradovima Srbije.
U proteklih nekoliko godina samoposlužne praonice rublja LG Laundry Lounge započele su poslovanje kroz franšizu u nekoliko zemalja, a od sredine srpnja i u Crnoj Gori.
Kako rade samoposlužne praonice rublja, koliko je ljudima primamljiv ovaj biznis te koliko se može zaraditi, govori Mario Martinek, vlasnik tvrtke Bijeli svijet.
Tvrtka Bijeli svijet, primatelj master franšize praonica rublja LG Laundry Lounge za tržišta ove regije, predstavit će franšizni sustav zainteresiranim poduzetnicima u Hrvatskoj gospodarskoj komori 18. veljače.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Carwiz, hrvatski franšizni rent-a-car sustav, nastavlja širenje mreže na nekoliko kontinenata. Otkrili su nam kako je uređen franšizni sustav te što je potrebno ako krećete „u pohod“ na tržišta svijeta.
Popularno na forumu
Više od igre
Da, ravnoteža je važna. Jednostavne zagonetke brzo se riješavaju i, ako ih objavite, ljudi će biti dosadno. Tehnički složene zagonetke ne bi trebale biti previše...
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...