Smanjeni rizici kroz franšizu
Marko Pešić, generalni direktor tvrtke Green Motion West Balkans, koja je ujedno i primatelj master franšize za sve zemlje bivše Jugoslavije, kaže da tržišni trendovi nalažu da se lokalne "rent- a-car" tvrtke priključuju velikim sustavima. Time, automatski, kako kaže, dobivaju mogućnost biti dio šire prodajne mreže i imati konstantnu konzultantsku podršku davatelja franšize. – Prema našim analizama, uzimanjem franšize smo ubrzali razvoj poslovanja za tri godine – to set, da smo radili sami, trebalo bi nam najmanje tri godine za razvoj, značajna financijska sredstva, a rezultat bi i dalje bio upitan. Ulaskom u franšizni sustav, uspjeli smo eliminirati te rizike – objašnjava Pešić.
Green Motion West Balkans je za sada samostalno pokrenuo franšize u Zagrebu, Dubrovniku i Sarajevu, a uskoro će biti otvorena i poslovnica na aerodromu u Tuzli. Za 2016. planiraju početak poslovanja i u Sloveniji.
– Konstantno istražujemo tržište te smo otvoreni za mogućnost davanja pojedinačnih, single-unit franšiza, kako u Sloveniji, tako i na području Istre i srednje Dalmacije – kaže Pešić.
Green Motion je mlada tvrtka, osnovana 2007. godine, a izdvaja se po rentiranju automobila sa smanjenom emisijom štetnih plinova. Prvu franšizu dali su 2011. i to za tržište Meksika. Vrlo brzo tamo su otvorene 24 poslovnice. Naredne godine daju franšizu za Cipar i Maltu. Širenje je nastavljeno i u 2013. kada su master franšizu dali za tržišta Italije, Islanda i Irske. Ove su godine ušli na tržište Balkana, a kako se navodi na službenom portalu, pored toga što se i dalje žele širiti na matičnom tržištu, pažnja im je usmjerena i na internacionalnu ekspanziju ka Bliskom Istoku, Sjevernoj i Južnoj Americi i Australiji.
pročitajte članke
Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.