Smanjeni rizici kroz franšizu

Marko Pešić, generalni direktor tvrtke Green Motion West Balkans, koja je ujedno i primatelj master franšize za sve zemlje bivše Jugoslavije, kaže da tržišni trendovi nalažu da se lokalne "rent- a-car" tvrtke priključuju velikim sustavima. Time, automatski, kako kaže, dobivaju mogućnost biti dio šire prodajne mreže i imati konstantnu konzultantsku podršku davatelja franšize. – Prema našim analizama, uzimanjem franšize smo ubrzali razvoj poslovanja za tri godine – to set, da smo radili sami, trebalo bi nam najmanje tri godine za razvoj, značajna financijska sredstva, a rezultat bi i dalje bio upitan. Ulaskom u franšizni sustav, uspjeli smo eliminirati te rizike – objašnjava Pešić.
Green Motion West Balkans je za sada samostalno pokrenuo franšize u Zagrebu, Dubrovniku i Sarajevu, a uskoro će biti otvorena i poslovnica na aerodromu u Tuzli. Za 2016. planiraju početak poslovanja i u Sloveniji.
– Konstantno istražujemo tržište te smo otvoreni za mogućnost davanja pojedinačnih, single-unit franšiza, kako u Sloveniji, tako i na području Istre i srednje Dalmacije – kaže Pešić.
Green Motion je mlada tvrtka, osnovana 2007. godine, a izdvaja se po rentiranju automobila sa smanjenom emisijom štetnih plinova. Prvu franšizu dali su 2011. i to za tržište Meksika. Vrlo brzo tamo su otvorene 24 poslovnice. Naredne godine daju franšizu za Cipar i Maltu. Širenje je nastavljeno i u 2013. kada su master franšizu dali za tržišta Italije, Islanda i Irske. Ove su godine ušli na tržište Balkana, a kako se navodi na službenom portalu, pored toga što se i dalje žele širiti na matičnom tržištu, pažnja im je usmjerena i na internacionalnu ekspanziju ka Bliskom Istoku, Sjevernoj i Južnoj Americi i Australiji.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?