Jysk nastavlja širenje u Crnoj Gori
Nedavno je otvoren druga trgovina danskog lanca namještaja Jysk u Crnoj Gori, i to u Podgorici. Primatelj franšize za ovo tržište je tvrtke DOO Euro Dom.
Andrija Đurović iz tvrtke DOO Euro Dom kaže da krajm listopada planiraju otvoriti još jednu trgovinu u Baru, a vrlo brzo, i drugu jedinicu u Podgorici. – To su planovi za blisku budućnost, ali se nećemo na tome zadržavati jer već pravimo planove za otvaranje novih objekata – kaže Đurović.
On objašnjava da je tvrtka DOO Euro Dom trenutno jedini primatelj master franšize za Crnu Goru. Naime, prvi Jysk objekt u Nikšiću otvorila je tvrtka HD Laković, ali je, kako objašnjava Đurović, sada Euro Dom "primatelj franšize za sve objekte u Crnoj Gori".
pročitajte članke
Nove trgovine za njemački brand
/01.11.2017
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Top 100 franšiza na svijetu
/14.01.2013
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se