Motoo osvaja srbijansko ržište

Marko Stefanović
Servisni koncept Motoo započeo je svoje poslovanje na tržištu Srbije prošle godine i za kratko vrijeme postigao dobre rezultate. Trenutno, pod ovim brandom posluje 28 servisera diljem zemlje, a Marko Stefanović, voditelj servisnog koncepta, kaže da je cilj za narednu godinu još učinkovitije širenje mreže i njihova bolja promocija na tržištu.
– Tijekom ove godine franšiznom je sustavu Motoo mjesečno pristupao jedan do dva servisa automobila. Trenutno pregovaramo s još nekoliko kandidata i izvjesno je da će se broj članova do kraja godine povećati – kaže on.
Vlasnik Motoo franšize, njemačka tvrtka Hans Hess, i nositelj franšize za srbijansko tržište, tvrtka Delmax, procijenile su da bi 80 primatelja bio optimalan broj za tržište Srbije. Pored tehnološko-organizacijskih kriterija, vrlo je važno da servisi koji pristupaju ovoj mreži posjeduju i visoku kvalitetu u radu i dobar ugled kod svojih klijenata.
– Auto-servisi dugoročnu korist od pristupanja Motoo konceptu prije svega vide u boljoj prepoznatljivosti na tržištu. Sve je više servisera svjesno brojnih prednosti koje sa sobom nosi pripadnost nekoj većoj mreži. Između ostalog, vrlo značajnim ocjenjuju pristup tehničkoj podršci i softwareskim rješenjima koja im pružamo, te mogućnosti pohađanja velikog broja stručnih obuka od kojih su neke i besplatne – kaže Stefanović.
Prema njegovim riječima, i 2016. će biti u znaku širenja franšizne mreže s ciljem da se do kraja te godine dostigne brojka od 50 primatelja.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.