Magija riječi ne poznaje granice
Personalizirane knjige – one u kojima se čitatelj pojavljuje kao junak priče – pojavile su se 1998. godine u Češkoj, kao inovativni koncept izdavačke kuće "Plavi slon". Zahvaljujući originalnosti proizvoda, koncept su kroz franšizu uspješno prenijeli i na tržišta izvan Češke. – U ovom trenutku, franšizne partnere imamo u Slovačkoj, Poljskoj i Njemačkoj. U skorijoj budućnosti planiramo ući na tržišta Mađarske i zemlje Balkanskog regiona – kaže Marek Halfar, vlasnik "Plavog slona".
Suradnja i rad pod franšizom "Plavi slon" ne iziskuje posebna znanja niti prethodno iskustvo, ali ni visoke investicije. Većina primatelja franšize posao vodi od doma, a sve što trebaju nabaviti jesu računalo, laserski pisač i klamerica. Davatelj franšize, s druge strane, nudi software, određenu količinu polugotovih proizvoda, znanje te tehničku potporu za tisak i koričenje personaliziranih knjiga. – Ova je vrsta posla idealna za ljude koji žele zaraditi nešto dodatnog novca. Preporučujemo ga ženama koje su na porodiljnom dopustu, te logopedima ili učiteljima – kaže Marek Halfar.
Da bi primatelji franšize bili uspješni, potrebno je i da imaju dovoljno zanimljivih knjiga koje će ponuditi kupcima – izdavačka je kuća, naime, od svoga postanka objavila više od 20 originalnih naslova knjiga i slikovnica. – Ove smo godine uspjeli objaviti tri nova naslova, a sada pripremamo novu knjigu o dinosaurima, te edukativni materijal za čuvenu školu engleskog jezika Helen Doron – kaže Halfar.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Personalizirane knjige za djecu bi se uskoro mogle pojaviti i na ovim prostorima. Kako nastaju te kako se do njih može doći? Poduzetnima se daje prilika.
Za malu izdavačku djelatnost ponekad su potrebni samo računalo i pisač – kaže Rafał Kwiatkowski, primatelj master franšize izdavačke kuće "Plavi slon" u Poljskoj
Već nakon mjesec dana, biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće "Plavi slon"
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.