Magija riječi ne poznaje granice

Personalizirane knjige – one u kojima se čitatelj pojavljuje kao junak priče – pojavile su se 1998. godine u Češkoj, kao inovativni koncept izdavačke kuće "Plavi slon". Zahvaljujući originalnosti proizvoda, koncept su kroz franšizu uspješno prenijeli i na tržišta izvan Češke. – U ovom trenutku, franšizne partnere imamo u Slovačkoj, Poljskoj i Njemačkoj. U skorijoj budućnosti planiramo ući na tržišta Mađarske i zemlje Balkanskog regiona – kaže Marek Halfar, vlasnik "Plavog slona".
Suradnja i rad pod franšizom "Plavi slon" ne iziskuje posebna znanja niti prethodno iskustvo, ali ni visoke investicije. Većina primatelja franšize posao vodi od doma, a sve što trebaju nabaviti jesu računalo, laserski pisač i klamerica. Davatelj franšize, s druge strane, nudi software, određenu količinu polugotovih proizvoda, znanje te tehničku potporu za tisak i koričenje personaliziranih knjiga. – Ova je vrsta posla idealna za ljude koji žele zaraditi nešto dodatnog novca. Preporučujemo ga ženama koje su na porodiljnom dopustu, te logopedima ili učiteljima – kaže Marek Halfar.
Da bi primatelji franšize bili uspješni, potrebno je i da imaju dovoljno zanimljivih knjiga koje će ponuditi kupcima – izdavačka je kuća, naime, od svoga postanka objavila više od 20 originalnih naslova knjiga i slikovnica. – Ove smo godine uspjeli objaviti tri nova naslova, a sada pripremamo novu knjigu o dinosaurima, te edukativni materijal za čuvenu školu engleskog jezika Helen Doron – kaže Halfar.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.