Nova šansa za jeans
Dvije trgovine u godinu dana -- za poljski modni brand, to je neusporedivo manje nego prethodnih godina, pogotovo što davatelj franšize, tvrtka Yilba Tekstil, franšizne partnere traži u zemljama Srednje, Istočne i Jugoistočne Europe. U tvrtki, međutim, i dalje s optimizmom gledaju u budućnost. -- Prodaja naše robe opet je porasla u Finskoj, Švedskoj, Danskoj i Slovačkoj -- kaže Erdal Celik, regionalni mendžer branda Cipo&Baxx, a uspjeh je, napominje, i to što su prošle godine ušli na novo tržište. -- Jedan od naših partnera iz Poljske otvorio je trgovinu u Irskoj.
Prodaja raste djelomično i zbog toga što su se kolekcije odjeće Cipo&Baxx počele pojavljivati u multibrand trgovinama u manjim gradovima -- kroz format modnog kornera. To je ujedno i strategija razvoja kojoj će davatelj franšize od sada češće pribjegavati. Međutim, u tvrtki ne mogu precizirati koliko će novih kornera biti otvoreno. -- Trgovine koje uvedu brand Cipo&Baxx bit će partnerske -- nemamo namjeru otvarati vlastite jedinice. Stoga je i teško predvidjeti koliko će partnera raditi pod našim brandom -- objašnjava Erdal Celik.
Brand se na tržištu pojavio 1996. godine. Zaštitni znak njihovih kolekcija su ekstravagantne linije jeansa, majica, džempera, jakni, cipela i modnih dodataka. Početkom jeseni davatelj franšize je, međutim, predstavio kolekciju s novom linijom Beyro, koja uključuje odjeću nešto tradicionalnijeg kroja i dezena, koja do sada nije bila dominantna u ponudi Cipo&Baxx.
-- Uz klasične modele Beyro traperica troškovi su proizvodnje značajno smanjeni u odnosu na ekstravagantne kolekcije, neobičnijeg dizajna. Rezultat toga je veći broj kupaca koji su spremni izdvojiti nešto manje novca za garderobu -- kaže Erdal Čelik.
U Poljskoj pod brandom Cipo&Baxx posluje više od 40 trgovina, a kolekcije branda se prodaju u još 11 zemalja. Za one koji žele uzeti franšizu, olakšica je to što tvrtka Yilba Tekstil neće naplaćivati franšizne naknade -- partner ulaže jedino u uređenje i opremanje prodajnog prostora. Lokal treba imati najmanje 50 m2. U velikim gradovima, najbolje su lokacije u trgovačkim centrima, u manjim gradovima -- u blizini prometnih ulica. Troškovi uređenja i punjenja trgovine ovise o veličini i stanju prostora, a mogu iznositi najmanje 10.000 eura.
Izvor: Franchising.pl
Priredila: N.B.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .