Posao na stabilnim temeljima
Energetski učinkovite i pasivne kuće, za čiju je izgradnju potrebno tri mjeseca – koncept je na kojem je poljska tvrtka Zielone Domy (Zelena kuća) izgradila čitav biznis. Gradnjom energetski učinkovitih kuća počeli su se baviti prije 15 godina. – Prema direktivama Europske unije od 2017. sve novoizgrađene kuće će morati ispunjavati određene standarde energetske učinkovitosti. Naša ponuda, srećom, neće biti odraz mode ili trenda, već rezultat višegodišnjeg truda i ulaganja u razvoj ozbiljnog posla – kaže Marcin Maziarz, suvlasnik tvrtke.
Kuće tvrtke Zielone Domy građene su od drveta, griju se na plin, izolirane su ekološkom vunom. – Cijela je struktura tako pripremljena da je kuća sama po sebi vrlo topla i da je potrebno malo energije za dogrijavanje. Fokusirali smo se na visokokvalitetne materijale, koristimo drvo prve klase, sušeno u kontroliranim uvjetima, koje se odlikuje iznimnim izolacijskim svojstvima – objašnjava Maziarz. U ovom trenutku, kako kaže, grade i po tri kuće mjesečno.
Tvrtka se, međutim, osim gradnje kuća, bavi i njihovom prodajom – u tom segmentu, najveću su dobit vidjeli nakon razvoja franšize. Za sada imaju 20 franšiznih podružnica diljem Poljske. Kako su uglavnom pokrili veće gradove, od ove godine namjeravaju ponuditi franšizu i poduzetnim ljudima iz manjih mjesta. – Naši primatelji franšie rade, zapravo, kao prodavači. Prije nego se upuste u posao, prolaze obuku, tijekom koje će naučiti sve o tehnologiji gradnje, jer moraju znati stručno odgovoriti na sva pitanja o našim proizvodima. Naučit će također i same vještine i tehnike prodaje – naglašava Maziarz.
Primatelji franšize Zielone Domy trebaju imati i opremiti jedan ured, a po prirodi posla, idealni partneri su agencije za promet nekretninama. Novi partneri dobivaju sav potreban marketinški materijal koji, između ostalog, uključuje letke, kataloge, plakate, logo tvrtke. Pogodnost je i što davatelj franšize ne naplaćuje niti kakve franšizne naknade, a primatelj može računati na proviziju od prodaje, koja iznosi 3% vrijednosti transakcije. Iskustva pokazuju da se za mjesec dana zaradi oko 1.600 eura (7.000 zlota) pa i više.
– Naravno, ovo nije proizvod koji se prodaje poput kruha – u velikim količinama i svakoga dana. Ne znači da će prodaja dobro krenuti od prvog dana. Stoga je važno da primatelj franšize od samog početka radi na promociji, širi informacije o tome da imamo dobar proizvod, gdje ga zainteresirani mogu pogledati i, konačno, izgraditi – napominje Maziarz.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke
Nove trgovine za njemački brand
/01.11.2017
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Otvoren Subway u Hrvatskoj
/27.04.2017
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Što nam pokazuje ovogodišnja lista 100 globalno najuspješnijih franšiza koju objavljuje portal Franchise Direct?
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se