Posao na stabilnim temeljima

Energetski učinkovite i pasivne kuće, za čiju je izgradnju potrebno tri mjeseca – koncept je na kojem je poljska tvrtka Zielone Domy (Zelena kuća) izgradila čitav biznis. Gradnjom energetski učinkovitih kuća počeli su se baviti prije 15 godina. – Prema direktivama Europske unije od 2017. sve novoizgrađene kuće će morati ispunjavati određene standarde energetske učinkovitosti. Naša ponuda, srećom, neće biti odraz mode ili trenda, već rezultat višegodišnjeg truda i ulaganja u razvoj ozbiljnog posla – kaže Marcin Maziarz, suvlasnik tvrtke.
Kuće tvrtke Zielone Domy građene su od drveta, griju se na plin, izolirane su ekološkom vunom. – Cijela je struktura tako pripremljena da je kuća sama po sebi vrlo topla i da je potrebno malo energije za dogrijavanje. Fokusirali smo se na visokokvalitetne materijale, koristimo drvo prve klase, sušeno u kontroliranim uvjetima, koje se odlikuje iznimnim izolacijskim svojstvima – objašnjava Maziarz. U ovom trenutku, kako kaže, grade i po tri kuće mjesečno.
Tvrtka se, međutim, osim gradnje kuća, bavi i njihovom prodajom – u tom segmentu, najveću su dobit vidjeli nakon razvoja franšize. Za sada imaju 20 franšiznih podružnica diljem Poljske. Kako su uglavnom pokrili veće gradove, od ove godine namjeravaju ponuditi franšizu i poduzetnim ljudima iz manjih mjesta. – Naši primatelji franšie rade, zapravo, kao prodavači. Prije nego se upuste u posao, prolaze obuku, tijekom koje će naučiti sve o tehnologiji gradnje, jer moraju znati stručno odgovoriti na sva pitanja o našim proizvodima. Naučit će također i same vještine i tehnike prodaje – naglašava Maziarz.
Primatelji franšize Zielone Domy trebaju imati i opremiti jedan ured, a po prirodi posla, idealni partneri su agencije za promet nekretninama. Novi partneri dobivaju sav potreban marketinški materijal koji, između ostalog, uključuje letke, kataloge, plakate, logo tvrtke. Pogodnost je i što davatelj franšize ne naplaćuje niti kakve franšizne naknade, a primatelj može računati na proviziju od prodaje, koja iznosi 3% vrijednosti transakcije. Iskustva pokazuju da se za mjesec dana zaradi oko 1.600 eura (7.000 zlota) pa i više.
– Naravno, ovo nije proizvod koji se prodaje poput kruha – u velikim količinama i svakoga dana. Ne znači da će prodaja dobro krenuti od prvog dana. Stoga je važno da primatelj franšize od samog početka radi na promociji, širi informacije o tome da imamo dobar proizvod, gdje ga zainteresirani mogu pogledati i, konačno, izgraditi – napominje Maziarz.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se