Dječački san prerastao u biznis

Nakon što je prije godinu dana završio Aviation College, koji je pokrenula turistička agencija Fly Fly Travel, Dobrosavljević se odlučio da i sam postane deo te tvrtke. I to kao vlasnik franšize u Kragujevcu. – Mnogi su me pitali zbog čega hoću baš franšizu i pokušali me odgovoriti, govoreći da dio zarade moram dati davatelju franšize. Međutim, nisam razmišljao ni o nekom drugom poslu, ni o pokretanju vlastite agencije – kaže dvadesetčetvorogodišnji Dobrosavljević.
Prednost franšize vidi upravo u tom što u svako doba dana ima podršku tvrtke Fly Fly Travel. – Događalo se da trebam pomoć u deset sati navečer i uvjek su mi izlazili u susret. Kao početniku u poslu, ta podrška mnogo znači – ističe Dobrosavljević.
U Kragujevcu su, kako kaže, jedina agencija koja se bavi civilnom avijacijom i zrakoplovstvom. Dobrosavljević ističe i da „vjeruje u svoj grad“. – Kada je došao FIAT, grad je živnuo. Sa tvrtkom je došao i veliki broj Talijana i Poljaka. Odmah sam shvatio da se trebam povezati sa njima, jer se Talijani sigurno neće vraćati u Rim autom – objašnjava Dobrosavljević.
Potvrđuje da je već posle pet mjeseci dostigao „pozitivnu nulu“ u poslovanju. Trenutačno ostvaruje i malu zaradu. – Svaki mjesec je sve bolje. U studenom prošle godine, kada sam počinjao raditi, prodao sam, primjerice, samo sedam karata, a prošlog mjeseca čak 25, što je za jedan grad „u unutrašnjosti“ bez zračne luke, pravi uspjeh – ne krije zadovoljstvo Dobrosavljević.
On kaže da uvjete davatelja franšize nije teško ispuniti i da sve zapravo ovisi od njega. – Jednostavno, to koliko ću zaraditi na koncu mjeseca, ovisi samo od mene i moga rada – naglašava.
Ovaj poduzetni Kragujevčanin kaže da pored prodaje avio-karata i turističkih aranžmana ima mogućnost zarađivati i tako što pronalazi polaznike za Aviation College. Ipak, njegovi sugrađani, ističe, imaju brojne predrasude. S jedne strane, oni koji nisu putovali zrakoplovom, misle da je sve to komplicirano, a drugi polaze od predrasude da su svi takvi kursevi preskupi. – Uskoro se pokreće i Fly Fly Academy na kojoj će se obučavati kabinsko osoblje. I pored svega, vjerujem da će za taj kurs biti zainteresiranih i iz Kragujevca – kaže Dobrosavljević.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.