LEGO u Splitu
Gabor Nagy, direktor tvrtke Bravotel
Mada je otvaranje najavljeno za kraj prošle godine, zbog kašnjenja početka rada Mall of Split, drugi Lego Certified Store u Hrvatskoj otvoren je početkom ožujka. Kako smo ranije pisali, partner danskog branda za tržišta ove regije je tvrtka Bravotel, dio Bravogroup Holdinga, podrijetlom iz Mađarske. Trgovine koje oni otvaraju gotovo se ne razlikuju od onih koje danska tvrtka otvara izravno. U odnosu na ostale distributere i prodavače, partnerske trgovine imaju niz pogodnosti – počevši od toga što se nove kockice prvo pojavljuju u njima, te se 30 posto asortimana može kupiti samo u ovim certificiranim trgovinama.
Lego Certified Store u Splitu prostire se na 140 m2, a u prodaji se nalaze i ekskluzivne linije proizvoda "Architecture" i "Technic" za arhitekte, inženjere, komplet "Star Wars" za ljubitelje legendarnih Zvjezdanih ratova Georgea Lucasa te uobičajeni asortiman.
– Hrvatsko tržište je zaslužilo originalne Lego trgovine, a mi smo u Bravotelu prepoznali potencijal i potrebu. Prema nekim dostupnim podacima i istraživanjima, prošle je godine u Hrvatskoj na igračke potrošeno oko 360 milijuna kuna, a ove se godine očekuje da bi ta brojka mogla narasti i oko 400 milijuna kuna. Za sad smo zadovoljni interesom koji je pobudilo otvaranje Lego Certified Store, a ako se takav interes i nastavi, mogli bismo razmisliti i o otvaranju takvih trgovina u drugim gradovima u Hrvatskoj – izjavio je direktor tvrtke Bravotel Gabor Nagy prilikom otvaranja trgovine u Splitu.
pročitajte članke
JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.