Pobjedničko učenje

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Program Pobjedničko učenje jedini je program u Republici Hrvatskoj koji se provodi prema izvornoj metodi umnih mapa, britanskog psihologa i znanstvenika Tonyja Buzana.
Tijekom realizacije obrazovnog programa „Pobjedničko učenje“, odnosno njegovog prvog modula „Efikasno i ubrzano učenje“ polaznici će naučiti:
- kako razviti kreativno i funkcionalno razmišljanje,
- stvarati mape uma, mape znanja i baze znanja,
- biti koncentrirani dok uče, u školi i kod kuće,
- otkriti svoj stil učenja i kako ga unaprijediti,
- učiti s lakoćom i uživanjem,
- 12 principa pamćenja,
- kako da otkrivaju, obilježavaju i zapamte ključne pojmove,
- kako se osloboditi treme prilikom usmenog odgovaranja,
- ciklusi pamćenja, da ne zaborave ono što su naučili,
- osnovne tehnike brzog čitanja i
- kako poboljšati pamćenje pročitanog teksta.
Tijekom realizacije drugog modula „Brzo čitanje i savršeno pamćenje“ obrazovnog programa Pobjedničko učenje polaznici će naučiti:
- čitati brzinom od 80 do 120 stranica teksta na sat,
- poboljšati stupanj razumijevanja pročitanog teksta,
- poboljšati pamćenje pročitanog teksta,
- brzo pretražiti sadržaj teksta,
- brzo izdvojiti potrebne informacije iz teksta,
- naučiti koje vrste pamćenja posjeduju i koje su njihove osobine,
- naučiti sedam memorijskih tehnika za pamćenje i prisjećanje neograničenog broja informacija,
- naučiti informacije prebaciti iz kratkotrajne u dugotrajnu memoriju,
- naučiti pamtiti veću količinu činjenica, datuma, definicija i formula,
- naučiti TEFCAS formulu ubrzanog učenja i pamćenja.
Broj vlastitih poslovnica
1 (Osijek)
Broj franšiznih poslovnica
1 (Rijeka)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Ulaskom u sustav, primatelj franšize dobiva:
- znanje i metode za realizaciju programa Efikasno i ubrzano učenje
- znanje i metode za realizaciju programa Brzog čitanja i savršenog pamćenja
- obuka (obuka za predavača je obvezna i traje 14 dana)
- priručnici, skripte
- metodički razrađeni nastavni planovi i programi
- priručnik za nastavnike
- sve potrebne informacije, savjetovanje i prezentacije za detaljno vođenje i uspješnu realizaciju programa
- teritorijalna ekskluzivnost (s pravom prvokupa u trenutku kad se ukaže potreba za novim centrom)
- stalna potpora Master franšize
- marketinšku potporu
- know-how
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada: na upit.
- Redovita mjesečna naknada: 9% prometa
- Naknada za marketing: 1% prometa
- Obuka za nastavnike: 500€ po modulu
Potrebna početna ulaganja
- ukupne očekivane investicije od 4.000 do 15.000 EUR
Osnovni zahtjevi sustava
Primatelj franšize ne mora nužno imati iskustva iz područja obrazovanja, ali je poželjno. Nastavni kadar mora imati VSS.
Primatelj franšize treba osigurati poslovni prostor sa najmanje dvije učionice koje mogu primiti od 6 do 12 polaznika. Učionice trebaju biti opremljene sa stolovima i stolicama, pločom, računalom, printerom. Poslovni prostor treba zadovoljiti vizualni identitet Škole.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
prof. Tomislav Stantić
dipl.ing.
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.

Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja sa širenjem franšizne mreže na Balkanu.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.