Perfect Surprise

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Perfect Surprise se bavi osmišljavanjem, kreiranjem i isporučivanjem personalizovanih darova za fizička i pravna lica.
Predlažemo ideje, osmišljavamo poklone, načine na koje da ih isporučimo i organiziramo sve što je potrebno. Naša specijalnost su kreativni darovi, gestovi od kojih zastaje dah, iznenađenja koja ostaju u uspomenama za cijeli život i o kojima se godinama priča, jer se prave posebno za svaku osobu.
Ukratko, bavimo se usrećivanjem ljudi. Pomažemo im da jedni drugima na lijep i neobičan način pokažu da im je stalo.
Radimo 365 dana u godini i za nas ne postoji razdoblje niže sezonalnosti jer je svaki dan nekome poseban.
Već 4 godine uspješno poslujemo s pojedincima i tvrtkama te smo do sada napravili preko 3000 iznenađenja za razne klijente. Povrat kupca je 80%, a svaki treći kupac naručuje više od 2 iznenađenja.
Počeli smo u Srbiji i prvi kupac franšize preuzeo je poslovanje na ovom tržištu u listopadu, a brend se sada razvija i na američkom kontinentu. Franšiza je otvorena za hrvatsko tržište, ali i za druga ex-Yu tržišta.
Ako tražite posao koji je od prvog dana vrlo profitabilan, bez konkurencije i koji donosi radost u vaš život i živote vaših kupaca, franšiza Perfect Surprise je pravi izbor.
Broj vlastitih poslovnica
1 u SAD - u razvoju
Broj franšiznih poslovnica
1 u Beogradu, Srbija
Fotografija jedinice sustava

Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Primatelj franšize dobija:
- Već razvijen biznis i poznat brend koji uspešno posluje 4 godine i nema knkurenciju u svojoj oblasti
- Obuka primaoca franšize i njihovih zaposlenih, pomoć u pronalaženju novozaposlenih
- priručnik u kome je definisan i objašnjen kompletan know –how
- podrška prilikom razvoja biznis plana
- PR i marketinški koncept i podrška u promotivnim aktivnostima prilikom preuzimanja posla
- Materijale za komunikaciju sa klijentima (modeli mailova, pisama, upitnici itd)
- koncept kreiranja personalizovanih iznenađenja (uključujući i ponude za fizička i pravna lica, način izrade paketa, formule i upustva za izrađivanje svakog iznenađenja)
- konkretne procedure za osmišljavanje i realizaciju personalizovanih iznenađenja za fizička i pravna lica (uključujući i Kovčežiće iznenađenja)
- primere 20 realnih iznenađenja
- Model web sajta, opšti tekstovi za web sajt koje je potebno samo prevesti i prilagoditi lokalnom tržištu
- Pomoć oko otvaranja profila na društvenim i poslovnim mrežama
- Zaštićen žig i autorsko delo
- koncept načina formiranja i vođenja baze dobavljača (vrste, broj, ugovorni odnosi itd
- koncept načina formiranja i vođenja baze klijenata (uključujući i uslove poslovanja, pravila privatnosti itd)
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Visina ulazne naknade za Hrvatsku: 36 000 eur
- ostale zemlje na upit
- Procenjena ukupna vrednost investicije: 60 000 eur
- Očekivani ROI (povrat investicije): 1 godina
- Potpuni povrat investicije na kraju Q4
- Za ostala tržišta visina investicije na upit i zavisi od veličine i potencijala samog tržišta.
- Periodična naknada: 5% polugodišnjeg prihoda od agencijske usluge
Osnovni zahtjevi sustava
Idealan primatelj franšize:
- energična i kreativna osoba poduzetničkog duha i volje za pokretanjem vlastitog posla
- osoba koja lako i učinkovito prepoznaje potrebe drugih
- Firma s već razvijenim poslovnim sustavom kojoj bi „Savršeno iznenadjenje“ bilo dodatna usluga za postojeće i nove klijente
- Dobri ste u prodaji ili imate tim ljudi koji je dokazano učinkovit
- Volite izazove i uživate u usrećivanju drugih
- Možete osigurati investiciju od minimalno 50.000 eura koja će Vam se vratiti u roku od najviše godinu dana
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Više informacija: www.perfect-surprise.com
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski

Među sektorima koji su u posljednjih deset godina doživjeli "franšizni bum", nalazi se i sektor kućne pomoći i brige o starim i bolesnim osobama. Što ga čini pogodnim za franšizing?
Franšizni sustav za kemijsko čišćenje tekstila i odjeće 5àSec stigao je i u Hrvatsku. U narednom peirodu u planu je otvaranje nekoliko čistionica ovoga branda.
Nakon Maribora, Ljubljane i Zagreba, nedavno je i Beograd dobio slovensku franšizu – pekaru za pse „Hov-Hov“.
U Hrvatsku je početkom ove godine stigao novi franšizni koncept – samoposlužna praonica rublja LG Laundry Lounge. Za kratko vreme otvorene su dvije jedinice.
Ekološki orijentirana „rent-a-car“ tvrtka Green Motion iz Velike Britanije dobila je novog franšiznog partnera – ovoga puta u Srbiji.
Prva, testna praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je nedavno u Zagrebu. U narednom razdoblju očekuje se otvaranje novih franšiza.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.