CHIX Threading bar
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Trenutno nešto najnovije na tržištu što mnoge države još nemaju, a treba imati svaki grad te svaki mall!
Samo je pitanje vremena tko će prvi otvoriti!
Beauty kiosk, naziva CHIX threading bar, predstavlja najmoderniji kiosk od 10m2 sa 4 radne jedinice (profesionalne stolice). U ponudi su usluge depilacije lica koncem (obrve, nadusnice, brada...), bojanje obrva i trepavica, lashlift (uvijanje trepavica), sminkanje, manikura. Najvažnije što osigurava odlične prihode je pružanje tih usluga na walk in-bez termina. Klijenti dođu kada god mogu. Usluge depilacije koncem ne traju dugo pa se akumulira velika zarada. Glavna klijentela su žene svih dobrnih skupina te muškarci svih dobnih skupina.
Obavezno je da lokacija bude unutar shopping centra.
Pregovore sa centrima, izrada i montaža kioska te edukacija djelatnica su u cijeni, i to po principu ključ u ruke.
Pojedini kiosci vrše i prodaju dekorativne kozmetike što predstavlja dodatan prihod.
Franšizu nije moguće dobiti za Hrvatsku, raspoloživa je za sve ostale države, osobito u EU.
Broj vlastitih poslovnica
9 (Hrvatska)
Broj franšiznih poslovnica
4 (Hrvatska)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- savjetovanje pri odabiru lokacije
- savjetovanje po pitanju otvaranja firme, poreza, prihoda, rashoda
- odabir radnica te edukacija i doobuke
- marketing savjetovanje te realizacija na globalnoj i lokalnoj razini
- savjetovanje pri prodaji i odabiru dekorativne kozmetike
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada (uključeno: izrada kioska, nabava stolica, materijala potrebnih za rad, dekorativne kozmetike te lakova, lager, dostava i montaža - sve kako bi se na dan otvaranja počelo sa radom bez zaostajanja). U naknadu su uključeni i troškovi edukacije (smještaja, dnevnica, lokacije za rad na modelima, modela...) i monitoringa na dan otvaranja. Ukupno u visini od 15.000 do 20.000 eura
- Mjesečna naknada: 5% naknada od prometa svaki mjesec i to do 5. u mjesecu NAPOMENA: Prva tri mjeseca davatelj franšize se odriče naknade ukoliko primatelj ne ostvaruje prihod koji odgovara jednoj prosječnoj plaći te države
- Moguća prodaja pokretnina nazad davatelju franšize.
Osnovni zahtjevi sustava
- otvoriti firmu ili obrt kako bi se sklopio franšizni ugovor
- zapošljavati djelatnice koje odgovaraju opisu
- držati se prijedloga visine plaće djelatnicama
- poštovati odredbe davatelja franšize u smisu edukacije ili uvođenja noviteta
- sav marketing odraditi prema odobrenju davatelja franšize
- odabrati fiskalnu kasu, osposobiti ju za rad dan prije otvaranja, unijeti Cjenik te ugovoriti potreban internet sustav
- odabrati video nadzor te organizirati montažu unutar prvog radnog tjedna
Dosta toga se može mijenjati, u hodu dogovarati.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Vedrana Tomic (hrvatski
engleski
njemački)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Koncept CHIX, u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, započinje poslovanje u Bugarskoj – franšizna je jedinica otvorena početkom listopada u Sofiji.
CHIX, koncept u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, uspješno širi vlastitu mrežu u Hrvatskoj, a nedavno je otvorena i prva franšizna poslovnica.
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.
Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.
U Srbiji posluje 12 franšiznih Dr FeelGood fitness klubova. S vlasnikom brenda, Sašom Plećevićem, razgovarali smo o tome što je važno za uspjeh franšize u ovom području.
Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.