CHIX stiže u Sofiju
CHIX Treading bar je u Hrvatskoj prepoznatljiv po usluzi oblikovanja obrva koncem, staroj, gotovo zaboravljenoj tehnici čupanja obrva, ali i po usluzi bojanja obrva, lashliftu, šminkanju i manikuri. Nakon šest godina poslovanja na domaćem tržištu, gdje su odnedavno počeli širiti franšiznu mrežu, CHIX Treading bar je prvu franšiznu jedinicu dobio i u Bugraskoj – u Ring Mall-u u Sofiji.
Vlasnica koncepta Vedrana Tomić kaže da je mogućnost otvorenja kioska u trgovačkom centru najprofitabilnija opcija. – Još od otvorenja prvog "otoka" u shopping mallu u Splitu bili smo posve iznenađeni obrtom. Zaključili smo da su shopping mallovi pun pogodak, tako da to preporučujemo i svojim primateljima franšize – kaže ona.
Primatelj franšize u Bugarskoj je tvrtka Chix.bg u vlasništvu Hrista Hadžitaneva i Marka Šostara. Kažu da su njihove ambicije za ovo tržište velike, jer koncept poput CHIX-a u Bugarskoj do sada nije postojao. – Sa Vedranom se znam od malih nogu jer smo odrasli zajedno u Splitu – priča Šostar kako je došlo do suradnje. – Iz razgovora smo shvatili da CHIX dobro radi u Hrvatskoj, da su zadovoljni kako šire mrežu, i što je najvažnije, da su klijentice zadovoljne uslugom. Posebno nam je bilo interesantno što su nas savjetovali da se fokusiramo na shopping mallove, jer iskustvo pokazuje da žene vole dolaziti na ova mjesta, gdje mogu dobiti brzu uslugu, posebno u području njege ljepote. Naša je prednost bila što u bugarskim shopping mallovima nije bilo sličnog koncepta – objašnjava Šostar.
On kaže da je drugi kiosk već u pripremi te da aktivno pregovaraju za drugu lokaciju. – U Sofiji ima sedam trgovačkih centara, od kojih su tri u centralnoj zoni i imaju iznimnu posjećenost. Do pozicije u njima neće biti lako doći, ali ćemo se potruditi da i tu otvorimo CHIX – kaže Šostar i dodaje da Bugari, inače, vole provoditi vrijeme u shopping centrima, što će biti dobra okolnost za razvoj ovog posla.

pročitajte članke

Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
CHIX, koncept u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, uspješno širi vlastitu mrežu u Hrvatskoj, a nedavno je otvorena i prva franšizna poslovnica.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.