Najčitanije
Što je to franšiza?
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
McDonald’s u brojkama
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Jeste li za vending biznis?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Vrste franšiza
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Najbolje franšize? Bez iznenađenja
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Definicija franšizinga
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Naučiti nešto novo i mnogo više
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
Top 100 franšiza na svijetu
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Što nas može McDonald’s naučiti?
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Legenda o LEGO kockama
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Novo tržište za Tiffany
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Američke krafne diljem Europe
Tijekom prošle godine američki lanac Dunkin’ Donuts otvorio je 55 novih franšiznih kave-pekara diljem Europe. Ekspanzija se nastavlja.
Franšize za primjer
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Kad mali biznis „dobro miriše“
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
CCC stigao u Hrvatsku
Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Škola knjigovodstva u franšizi
Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.
Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Treći 5asec
Tvrtka za njegu tekstila 5asec, koja u Srbiji posluje kao franšiza, otvara 1. travnja treću radnju u Beogradu.
Taco Bell juriša na nova tržišta
Američki lanac restorana Taco Bell najavljuje snažnu međunarodnu ekspanziju.
NYC BAGEL franšiza koja miriše na uspjeh
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Poljska IT franšiza na Balkanu
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja sa širenjem franšizne mreže na Balkanu.
CHIPAS pomiče granice
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Kako do primatelja franšize?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Moda sa sjevera osvaja svijet
LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.
Vrijeme darivanja
Poslovni dar je izraz brige za partnere, zaposlene i klijente, gesta kojom se gradi dobar imidž tvrtke.
Otvoren Subway u Hrvatskoj
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Kad matematika postane zabavna
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
I Starbucks prelazi na franšizing
Suočeni sa ograničenim tempom rasta mreže u Europi, američki proizvođač i prodavac kave odlučio je prijeći na franšizni model poslovanja.
Jumbo raste na Balkanu
Jumbo, grčki lanac trgovina igračkama, proširio je franšiznu mrežu u regiji. Posljednja trgovina otvorena je u Gnjilanu na Kosovu.