Jogurt da se smrzneš

(Slika: Prodajno mesto u Lisabonu)
Moderan i revolucionaran vid zdrave brze hrane širi se kroz lanac franšiznih kioska britanskog brenda My Culture. Tvrtka koristi aktualni trend "želim živjeti zdravo" i shodno tome, nude raznovrstan meni na bazi niskokaloričnih obroka, s puno svježeg voća, bez masti, šećera i glutena.
Franšizna mreža brenda My Culture je već razvijena u Velikoj Britaniji, Irskoj, Rusiji, Kazahstanu, Portugalu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Kini.
- Želimo se proširiti po cijelom svijetu - s puno entuzijazma kaže Yelena Aust, vlasnica tvrtke My Culture, i dodaje da su u stalnoj potrazi za novim partnerima koji bi bili spremni širiti i razvijati brend u svojoj zajednici kroz master franšizu.
Potencijalni primatelji master franšize bi trebali imati iskustva u vođenju posla. Trebali bi i poznavati poslovne prilike u regiji u kojoj planiraju širiti mrežu. -Primatelj master franšize, također, treba u sebi imati i dovoljno poduzetničnog duha, energije i volje da se izbori za najbolju poziciju na tržištu - naglašava Ost.
Tvrtka ne traži samo primatelje master franšize. Podjednako su zainteresirani za suradnju s primateljima klasične franšize. Potencijalni partner bi, u tom slučaju, trebao izdvojiti 30.000 funti (oko 37.000 eura) za ulaznu naknadu, i još tri posto od prometa za redovnu mjesečnu pristojbu.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?