Tvrtka Aria, jedan od primatelja franšize branda Benetton u Hrvatskoj, nedavno je predstavila najnoviji koncept trgovina - On Canvas, koji je ranije promoviran u Milanu, Moskvi, Lisabonu i Parizu
Srijeda
04.05.2016
Novi koncept Benetton trgovina "On Canvas" zaživio je i u Zagrebu. Inovativni izgled trgovina u Hrvatsku je donijela tvrtka Aria, jedan od primatelja ove talijanske modne franšize.
 

Benetton je jedan od najvećih europskih franšiznih brandova, koji je na prošlogodišnjoj listi TOP 500 franšiza koje posluju u Europi, portala FranchiseDirect, zauzeo 21. mjesto. Od brandova podrijetlom iz Europe ispred njega su se našli samo nizozemski Spar i češki Bata, unatoč tome što je iz tvrtke najavljivano da će značajno smanjiti broj franšiza. Benetton Group, prema podacima portala FranchiseDirect, i dalje ima impresivnu prodajnu mrežu s 6.000 trgovina u 112 zemalja, a franšizni sustav poslovanja razvijaju još od 1983. godine.

U ovoj regiji maloprodajnu mrežu talijanski brand također širi kroz franšizu. Uobičajeno je da u jednoj zemlji Benetton ima više primatelja franšize, koji, pak, u svom portfelju mogu imati i po nekoliko trgvoina. Tvrtka Aria je jedna od njih, koja je nedavno, prva u regiji, predstavila najnoviji koncept Benetton trgovina On Canvas, koji je nešto ranije promoviran u Milanu, Moskvi, Lisabonu i Parizu. Tvrtka Aria za sada vodi pet franšiznih Benetton trgovina u Hrvatskoj.

– Mi smo samo jedan od primatelja franšize Benettona u Hrvatskoj, ali smo prema ukupnom prometu jedan od najvećih u regiji. Tri se naše franšizne trgovine nalaze u Zagrebu, dok su dvije u Karlovcu. Novi koncpet koji smo doveli u Hrvatsku zapravo je nositelj novog identiteta United Colors of Benettona, a projekt za trgovinu u trgovačkom centru City Center East u potpunosti je dizajnirala Grupa Benetton. Središnji element trgovine je platno – canvas – oko kojega se rađaju zbirke, sezone, boje i materijali. Struktura je jednostavna, ali vrlo solidna i skoro nevidljiva oku, stoga i platno, simbolički, omogućuje transformaciju renovirane trgovine: izmjenjuju se materijali, razvija se i evolvira prostor – slikovito dočarava novi ambijent Marin Bačić, direktor tvrtke Aria.

– Nova se Benetton trgovina prostire na 350 kvadratnih metara te svojim kupcima pruža jedinstveno shopping iskustvo u prostranom ambijentu, obogaćenom mnoštvom postera, modernih struktura, platna i avangardnih dodataka, te je kao takva prva family trgovina u regiji s najnovijim konceptom On Canvas – dodaje Bačić .

Osim talijanskog branda, tvrtka Aria je i primatelj franšize Triumph, proizvođača donjeg rublja. Posjeduju četiri trgovine ovog branda – u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Karlovcu. – Planiramo otvorenje trgovina i u svim ostalim gradovima u kojima još nismo prisutni – napominje Bačić.

Tvrtke iz modnog sektora gotovo su po pravilu primatelji franšize, partneri ili distributeri više brandova, što je i slučaj s tvrtkom Aria. Oni u svom portfelju imaju i slovenačke brandove Lisca i Polzela. – Smatramo da najbolje na tržištu prolaze brandovi koji daju punu vrijednost za dani novac, takozvani "value for money", to jest, brandovi kod kojih je odnos kvalitete i cijene u međusobnoj korelaciji. Shodno tome i biramo brandove s kojima surađujemo – objašnjava Bačić.