Sanacija kroz franšizu

Vatra i voda jesu dobre sluge, ali zli gospodari. Ljudi koji su i sami iskusili ovo potonje, ne kriju koliko im je bilo važno da pomoć stigne što prije, a pogotovo da znaju kome se mogu obratiti u tom trenutku. Upravo je iz toga razloga u Americi 1991. osnovana tvrtka PuroClean. Predstavili su se kao "hitna pomoć za oštećenu imovinu", želeći priteći ljudima u nevolji što brže – u roku od 24 sata po nesreći.
Tvrtka se specijalizirala za sanaciju i obnovu objekata oštećenih vodom i vatrom, ali i za borbu protiv plijesni, te za čišćenje nakon sanitarnih nesreća i biološke kontaminacije. Kako ove vrste nezgoda ne biraju ni mjesto ni vrijeme, PuroClean je vrlo brzo po osnivanju počeo širiti posao, i to – davanjem franšize. Danas su jedan od najvećih sustava iz ovog područja u Sjevernoj Americi, s više od 230 franšiznih podružnica u SAD i Kanadi. S dobrim rezultatima i rastom reputacije, tvrtka je postala i poželjan partner za mnoga osiguravajuća društva diljem Amerike.
U PuroCleanu sada razmišljaju još dalje – posao bi željeli proširiti i "preko oceana". Naime, pošto su analizirali nekoliko tržišta u Europi, shvatili su da potreba za ovom vrstom usluge postaje sve češća i veća – djelomično i zbog učestalih prirodnih katastrofa (poplave, požari...). Tvrtka se već fokusirala na tržišta Velike Britanije, Irske, Njemačke, Italije i Španjolske, ali su, kako kažu, zainteresirani i za druge zemlje Starog kontinenta. Tvrtka bi na ovim tržištima željela pronaći primatelje master franšize, koji bi bili zaduženi za daljnji razvoj poslovanja na lokalnom tržištu.
– PuroClean je franšiza s dokazanim rezultatima u SAD i Kanadi, specijalizirana za brzu i stručnu sanaciju oštećene imovine. Jaka infrastruktura i resursi – certificirani sustavi isušivanja, najnovija tehnologija i oprema –čine nas idealnim franšiznim partnerom koji bi mogao usluge sanacije pružati i u Europi – objašnjava CEO tvrtke Mark Davis.
Poduzetnike bi u Europi, ističu u tvrtki, trebao privući dokazan poslovni model otporan na krizu, koji bi značajno pomogao industriji osiguranja tako što će ponuditi "novi, kompetentni, dobro organiziran te dobro opremljen sustav u svakoj od zemalja". Primatelji bi master franšize usto mogli računati i na provjerene, sigurne procedure i sustav rada, sveobuhvatnu obuku, potporu u razvoju plana ekspanzije, neograničen potencijal rasta u industriju s velikom potražnjom. – Idealan kandidat jest poduzetnik koji razumije što PuroClean predstavlja – servis za pomoć vlasnicima imovine u trenutku kada im je to najpotrebnije – kaže Davis.
U franšiznu su mrežu, međutim, dobrodošli i poduzetnici koji se već bave ovim poslom, no koji bi željeli povećati konkurentnost tako što bi pristupili provjerenom brandu i sustavu.
PuroClean je svoj franšizni koncept već predstavio u Irskoj – tvrtka je nastupala na sajmu franšiza Franchise Show Ireland, koji se početkom rujna održao u Dublinu.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.