Pametna autopraonica otvorena u Zagrebu

Prva Smartwash autopraonica otvorena je u podzemnoj garaži zagrebačkog Bundek centra. Kako kažu u tvrtki Cammeo, vlasnici automobila će od sada po vrlo povoljnim cijenama moći koristiti usluge kompletnog pranja automobila (vanjske, unutarnje, kemijsko), dok će se pri radu koristiti samo ekološki prihvatljivi proizvodi.
Kako bi opravdali i naziv „pametne autopraonice“, iz tvrtke Cammeo najavljuju skoru implementaciju aplikacije za korisnike pametnih uređaja, pomoću koje će moći unaprijed naručiti uslugu pranja, rezervirati termine te pratiti status naručene usluge. – Naše dugogodišnje iskustvo u prijevozničkoj djelatnosti i održavanje velike flote vozila omogućilo nam je stjecanje vrijednog iskustva koje sada možemo ponuditi i drugima i omogućiti im značajne uštede vremena i novca – kaže generalni direktor Cammeo Grupe Vladimir Minovski.
Sama Cammeo grupa, zapravo, u svojoj taksi floti ima 400 automobila, a stečeno se iskustvo ne odnosi jedino na prijevozničku djelatnost, već i na model poslovanja koji razvijaju od 2014. – franšizing. Za ove dvije godine, franšizne partnere – samostalne taksi prijevoznike koji rade u sustavu Taxi Cammea – tvrtka je pronašla u devet gradova Hrvatske – Rijeci, Osijeku, Varaždinu, Čakovcu, Koprivici, Belom Manastiru, Šibeniku, Vukovaru te Splitu. Kako najavljuju, franšizu sada žele razviti i za autopraonice Smartwash.
– Franšizu ćemo širiti i na druge gradove, a posebno nas veseli što ćemo time, pored aktualnih projekata, otvoriti dodatne mogućnosti za zapošljavanje – rekao je Vladimir Minovski.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.