Iz Portugala oko svijeta
Koncept modernih centara za njegu ljepote, koji se razvija pod markom BodyConcept, osmišljen je 2005. godine u Portugalu, gdje je u proteklih nekoliko godina otvoreno preko 40 centara, od toga čak 38 u vlasništvu primatelja franšize. Kompanija namjerava u narednim godinama razvije međunarodnu franšiznu mrežu, iu ovom trenutku traži partnere za pokretanje posla u Hrvatskoj i ostatku regije.
Vlasnici koncepta su pošli od ideje da korisnici trebaju na jednom mjestu dobiti kompletnu uslugu, po visokim standardima kvalitete, ali i vrlo pristupačnim cijenama. Svi oni koji imaju probleme estetske ili zdrvastvene prirode, kao što su celulit, pretilost, bol u zglobovima, loša cirkulacija, akne, bore i sl.. mogu koristiti najrazličitije kozmetičke i frizerske tretmane, suvremene metode trajne depilacije, čak i pomoć nutricionista. Kao davalac franšize, BodyConcept u mnogo čemu izlazi u susret potencijalnim partnerima.
- BodyConcept je, recimo, vrlo fleksibilan kad je izbor lokacije u pitanju. Za razliku od mnogih drugih kompanija, mi ne zahtijevamo da centar bude na skupom ili prestižnom mjestu. Uvjereni smo da ćemo privući klijente čak i ako se salon nalazi na prvom katu ili u sporednoj ulici u gradu s više od 40.000 stanovnika. To nam potvrđuje dosadašnje iskustvo - kaže Marta Szymczak, iz BodyConcepta u Poljskoj.
Prema njenim riječima, BodyConcept nema posebne zahtjeve ni po pitanju godina, spola, profesionalnog iskustva u industriji ljepote ili obrazovanja potencijalnih primatelja franšize.
- Međutim, jako je važno kakva je ličnost potencijalni primatelj. Prednost imaju samopouzdane, preduzetne, odgovorne osobe, koje znaju organizirati posao i dobro surađuju s ljudima - objašnjava Šimčak.
Franšizoprimac, s druge strane, može računati na potpunu potporu, jer su davatelji više nego spremni pomoći pri odabiru pogodnog prostora za salon (površine od 80 do 140 četvornih metara), da podrže u promociji i marketingu, kao i da obuče osoblje za rad u salonima BodyConcepta.
Ulazna naknada za master franšizu za teritoriju Hrvatske iznosi 40.000 eura, dok za inicijalna ulaganja za opremu, materijal i pokretanje prvog salona treba izdvojiti oko 55.000 eura.
pročitajte članke
Ostati na uzlaznoj putanji
/24.11.2021
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije
Plan se ostvaruje
/14.10.2016
Sustav za kemijsko čišćenje 5àSec nastavlja širiti franšiznu mrežu u Hrvatskoj.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.